Momentan doar ….pieton

Cum nimeni nu s-a inghesuit sa-mi faca o propunere de aderare la PSD (probabil din cauza prea multor conditii impuse si nu pentru ca n-as fi un om valoros – si chiar venisem imbracat cu o camasa rosie, in cazul vreunei presupuse intalniri,etc, etc… :):) ) – m-am hotarat sa mai raman o vreme independent…
Nu fac nimic deosebit, doar: ma uit, privesc, latru, mai musc daca consider necesar si cam atat…
Mai stagnam vreo 4 ani? cam mult…unii dintre noi imbatranesc : Jr face varsta de buletin, io’ trec de 40, altii se apropie de 50 (oops!), iar o dam cu bata in balta la World Cup din Africa (daca ne calificam), Poli va fi prin liga a III-a, probabil o sa-mi schimb locul de munca, imi voi fi terminat ratele la masina, dar partea buna e ca ne mai coacem din toate punctele de vedere, prindem experienta iar la alegerile viitoare poate abordam problema intr-un mod profesionist si fara manusi !!! Io’ sunt amator, ba chiar foarte amator, am inceput sa ma uit mai atent in jurul meu doar in urma cu cateva luni, mult prea putin pentru a vedea multe adevaruri. Doar le intuiesc…
Am timp 4 ani sa invat si eu cam cu ce se mananca politica, administratia, adevaratele probleme ale orasului si sa incerc pe cat posibil sa nu fac o problema personala din astea….
Acu vreo cativa ani am terminat scoala de soferi. La absolvire mesajul instructorului de teorie a fost simplu si n-am sa-l uit : „n-o sa plecati voi mari soferi de-aici, dar cu siguranta o sa fiti mai atenti din postura de pietoni„…deci momentan ma multumesc sa fiu doar simplu PIETON !!!!!

T&T – Stefan_Jr
Categorii: Fără categorie | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Momentan doar ….pieton

  1. Anonymous

    vezi-ti de treburile tale si nu te baga unde nu te pricepi

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.