Pieton..la propriu

Se intampla ca de vreo saptamana sa merg pe jos. Si cu tramvaiul. Uite-asa: mi s-a pus pata si am renuntat la masina. Din mai multe motive: ori m-am saturat de navigat prin trafic – desi s-a mai rarit, ori vreau sa mai fac economie la bani, ori n-am chef sa mai scot abonament la parcarea de la servici, ori din motive ecologice, ori pur si simplu n-am chef sa conduc !!!
Asadar ma plimb cu tramvaiul. E destul de lejer, elevii si studentii au cam intrat in vacanta.
Media de varsa a celor care merg cu tramvaiul e binisor trecuta de 50 de ani! Ba la un moment dat dintre doi varstnici am prins o replica din zbor: „-ne vedem maine pe la noua in 13...” m-a amuzat..e un drept pe care si l-au castigat. Prin vot !! Mai ajung io’ peste 30 de ani (cand ies la pensie) sa mai beneficiez de gratuitate la transportul in comun ?….’ai c-am deviat !!
Deci..acum merg pe jos… Ziceam ca nu e rau. Ba chiar azi am avut drum pe la Politie la Pasapoarte. Am ales sa merg pe jos doua statii de la Fundatie pana la Parhon. Mai dau din burtica jos, mai vad si io’ lumea, ma vede si ea pe mine, numai avantaje.
Pe la Universitate (la dus) ma intalnesc cu un coleg de liceu pe care nu l-a vazut de aproape 20 de ani. Evident, intalnirea mi-a facut placere, ba am baut si-o bere (masina e acasa, remember ?), apoi m-am grabit sa-l las ca inchidea la Pasapoarte. Dar cu promisiuni ca ne vom revedea curand. Buun!
Tot la Universitate (la intors) ma lovesc nas in nas cu o fermecatoare vecina de cartier, pe cat de fermecatoare pe atat de rece, astfel incat nimeni din cartier n-are curaj s-o abordeze. Eu, evident am un motiv in plus : sunt insurat si am si copil. Mda, aveti dreptate, sunt doua ! Da’ nu-i bai! pana si nevasta-mea o apreciaza. Sau o invidiaza?..in fine…fiind cu o cunostinta comuna, am aflat cine e si unde lucreaza…e de bine, nu ?
Aaa, care era ideea: mai mergeti si pe jos, dragi prieteni…o sa aveti mari suprize. Mie doar azi mi s-au intamplat lucruri bune si in doar doua ceasuri : colegu’ si vecina !
Ptiu! si riscam sa ma salbaticesc in masina…!!! Cred ca am sa renunt sa mai vin cu masina la servici….
Categorii: Fără categorie, Iasi | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.