Buline colorate…

Am intrat in concediu ! Ce? numai Jr sa se bucure de vara? Dar pana sa-mi vina vremea s-o iau lelea prin tara si alte strainataturi (ca deh! mi-a mai crescut si mie nivelul de trai), mai pierd cateva zile prin dulcele targ cu facutul bagajelor si cascatul gurii pe la supermarket-uri dupa oarece lucruri usoare, dat fiind faptul ca astia de la avioane sunt foarte rigurosi in ceea ce priveste greutatea bagajelor. Dar am constatat cu uimire ca, probabil, firmele producatoare de trolere sunt mana in mana cu cei de la companiile de avioane – adica de plimbat cu avionul, sa nu se intelega altceva – un troler, mediu sa zicem, variaza la greutatea proprie intre 2,5 si 3 kg !! GOL !! Asa incat am ales sa ma imbrac numai cu nailoane si alte chestii cu gaurele, bumbacul tragand greu la cantar dupa cum bine am observat in laboratorul de metrologie proaspat improvizat in bucatarie !!

A! ca mi-am amintit tot vorbind de lucruri cu centru de greutate comun ! Unii dintre noi, din vina noastra (!!) sau nu, s-a intamplat sa ne fie avariat spoilerul – bara de protectie de la masina. Usor !! In general, autoturismele de azi au spoilerele in aceeasi nuanta cu a masinii . Buuun! S-a lovit, ok! adica nu e ok! ca umbli de nebun intre service-asigurari-politie, nu neaparat in ordinea asta! Desi ai 10-20 cm zgariati, acolo, nenii de la service : „aaa…ne pare rau, da’ tre’ sa va vopsim toata bara ca nu se poate incheia vopseaua, etc,etc”..si te aburesc in detalii tehnice de te innebunesc…zici ca ei, nu prea ai de ales…sa scapi si tu de ei si ei de tine si sa-ti faca masina…si uite-asa am ajuns la concluzia ca de fapt, producatorii de auto si service-urile au ceva foarte in comun…trist e ca am o oarecare varsta si mi-am dat seama cam tarziu !!!

Ce-mi pasa mie de culoare ! ideea este sa-mi convina ce-i in jurul meu, nu ?
Deci tot mai stau pe-acasa o vreme pana plec si….
De vreo cateva zile bune tot tanjeam cu Jr la vreo miscare cu mingea „pe deal” sau mers cu bicicleta. Parcul din Tatarasi pare cat de cat bun pentru asemenea activitati, dar in anumite conditii : adica sa nu fie iarba prea mare si cainii sa fie cat mai departe , chiar absenti daca se poate. Dar iarba era cam mare si caini…cat incape !! Asa incat n-aveam incotro si priveam cu jind la cam singurul loc din cartier in care ne-am fi putut si noi simti bine…Si minunea s-a produs !!!


Saptamana trecuta, niste neni de la Salubris – impinsi de diversi factori, sau poate (putin probabil) din proprie initiativa – s-au apucat sa curete parcul dintre Ciurchi si Metalurgie !! Adica sa-l coseasca; ca s-a facut! multumim lui Dumnezeu, s-a facut…si buruienile creeesc, pacat ca nu-s toate comestibile si nu suntem ierbivore ! Sau sa mancam cainii de mai sus ??
Asa ca nu-mi ramane sa felicit ori pe cetateanul care a sunat la Primarie sa-i trimita pe cosasi, ori chiar pe Salubris via Primarie pentru ca si-au facut treaba si au cosmetizat parcul. Da’ sa nu fiu rautacios, in fiecare an cineva s-a indurat si a tuns iarba !! Multumim oricum !!

Ei, da’ mai am o problema !! Cainii !! Foarte multi…in urmatorul articol o sa ma ocup special de ei (exceptie face Achi, stim-noi-al-cui – e bine, acum?). Cu poze si dovezi…rezolvarea acestei probleme va cantari 70% din decizia mea de a ma inscrie in PSD !!

Hmm! uitandu-ma mai sus vaz ca era material macar de vreo doua articole !!! Daca nu se intampla nimic grav pana vineri, revin peste fo’ doua saptamani !!

Categorii: Iasi | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.