Grüß Got!

Am avut sansa de a vedea Viena ! Ei, si? Pana si Badea Cartan (patriot desavarsit, de altfel, nu ca marionetele politice de azi) a ajuns la Viena si Roma, ba inca pe jos ! Eu zic ca mi-am indeplinit obiectivele:
1. Am mai vazut lumea, ba m-a vazut si ea pe mine!
2. Am vazut cum trebuie sa arate un oras european.
3. si nu in ultimul rand : mi-am convins consoarta – destul de reticenta – ca eforturile mele, fie ele si si liliputane, pentru ca orasul meu sa arate ceva mai bine, nu sunt chiar nejustificate! E rau ca vreau mai bine ?

Initial am vrut sa pun in balanta pe doua coloane diferentele dintre cele doua orase: Iasi si Viena. Apoi am zambit trist si am considerat ca e absolut ridicol. Nu suporta comparatie…ar fi fost din partea mea un gest grotesc si lipsit de gust sa pun in oglinda cele doua orase. Ba cineva m-a indemnat: „dupa ce-ai vazut aici, sa nu lovesti in romani…” . Fie! nu pot lovi in romani, buni, rai, frumosi, urati, prosti sau destepti sunt de-ai nostri! Dar in autoritatile romane am voie? Eu am fost o data la Viena si stiu ce-as vrea pentru orasul meu. „Ei” au fost in nenumarate schimburi de experienta si nu s-a concretizat nimic. Sa fie standardul austriac prea inalt pentru a-l putea pune in opera? Sunt oare austriecii, si nu numai, de pe alta planeta ,au creierul mai mare sau au mai multe brate si picioare? Mintea mea refuza sa accepte ca la noi nu se poate!!!

Grüß Got! (Dumnezeu te iubeste!)…imi rasuna inca in urechi, linistitor, cald si sincer, dar totusi tot in patul meu e mai bine !!

T&T – Stefan_Jr

Categorii: Fără categorie | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.