Stapanii orasului

As fi penibil si incorect sa afirm ca e o problema stricta a orasului meu. Pentru ca inca multe orase din tara au aceasta problema.
Si-au impartit orasul dupa bunul plac, de fapt dupa reguli numai de ei stiute, dar totusi dupa regula „cel mai tare , ia primul si cel mai mult„. Si tin, ai dracului! de teritoriul lor incat ar fi in stare sa se bata si cu mamele lor pentru el !! Noi, locuitorii, ii toleram, ba de multe ori ii platim oferindu-le adapost si hrana si avem grija de ei. Si ei cu ce ne rasplatesc? Isi cer tributul in fiecare zi si devin nervosi si agesivi daca nu-si primesc partea. Milogii ! N-au pic de demnitate : stau in fund si cersesc !! Au o viata de noapte foarte activa, astfel incat este greu sa-ti propui sa te odihnesti din cauza spectacolului nocturn pe care il ofera. Nimeni nu face nimic sa ne scape de ei; se tem sau cine stie? nu pare sa pese nimanui de aceasta situatie. Vinovati suntem toti : unii pentru ca toleram si refuzam schimbarile majore, iar altii care, odata vazandu-se cu sacii in caruta au uitat ce-au mai promis. Deh! promisiunile nu costa, nu ?

Azi e duminica. Ma astept la un nou spectacol nocturn ! Maine am de condus vreo 400 de km si trebuie sa fiu proaspat si cu mintea limpede la serviciu. Risc sa pierd un contract important, pentru ca nu pot fi concentrat suficient din cauza odihnei necorespunzatoare. Sau Doamne fereste! se poate intampla sa nu pot stapani masina si sa ma pun in pericol… Sefii mei vad ca nu mai dau randament in ultima vreme si mi-e teama ca mi-as putea pierde slujba si implicit bunastarea familiei mele. Ce pot face? pe cine sa sensibilizez? sa sun la 112? ar rade de mine ! nu le pasa…si toate astea din cauza cui ? Din cauza impotentei si incompetentei unora care nu au alte griji decat sa le mearga lor bine afacerile. Ma bate gandul sa-mi iau o pusca si nu mai pot io’ de legi sau alte chestii. Dar mi-e teama ca daca eu distrug o asemenea entitate voi fi amendat sau mai rau, condamnat. Dar daca copilul meu va fi agresat sau ranit, NIMENI, dar absolut NIMENI nu va fi tras la raspundere. Si asta datorita faptului ca de orasul meu se ocupa niste NIMENI !!!!

T&T – Stefan_Jr

Disclaimer : Facem un pact comun si bazaim non-stop la 112 intr-o noapte ???…tot n-avem somn !!

Categorii: Fără categorie | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.