Da-i in ma-sa!

Am zis : „‘ai sa fiu civilizat si sa-mi iau si eu un abonament de parcare” – sa nu mai stea toata ziua cu mana intinsa tanti de ia banii in parcare. Si ba n-am marunt, ba una-alta, ba te grabesti….
Si asa am facut: am platit frumos 33 lei pe luna si mi-am luat un abonament in parcarea Independentei. Dar se poate intampla ca, venind pe la orele amiezii si dorind sa-mi parchez masina, cu mare greutate sa imi gasesc un loc. Asta e! Ce pot sa fac? Tanti din parcare nu cred ca are in fisa postului obligatia de a-mi pastra mie un loc, sau de a bloca un loc special pentru mine! Accept asta, desi….
Azi e marti si am plecat la 12 sa-l duc pe Jr la scoala. Am observat ca locul deja era imprejmuit si nu se mai permitea accesul in parcare. Zilele urmatoare va avea loc in parcarea cu pricina un targ, festival, nu stiu ce, o sa revin cu update in momentul in care voi afla. Iar eu cu abonamentul in brate voi fi nevoit sa-mi caut un loc de parcare.

Nu mi-a venit in cap decat urmatoarea analogie : sa zicem ca Primaria imi inchiriaza o garsoniera, locuinta de servici, spatiu comercial, etc. Hai sa ramanem la ipoteza cu garsoniera. Intr-o seara, imi bate dom’ primar la usa : „alo, domnu’….va invit politicos sa eliberati garsoniera pentru 3 zile ca sunt cu o dama si n-am unde s-o duc „. Ei, cam asa consider eu ca stau lucrurile intre mine si Primarie ! Sunt convins ca poate in gand s-o fi gandit dom’ primar : „ce fac cu cei care au abonamente?”. Dar vazand contractul de inchiriere, i-a trecut repede…”da-i in ma-sase descurca ei” !! Eeeei, dom’ primar, dom’ primar…….ce frumos le ziceai in campanie !!! Raiul pe Pamant era in oras!!!

T&T – Stefan_Jr
P.S. Am fost recent in Piatra-Neamt. Evident ca a trebuit sa-mi las masina undeva. Cine a fost stie ce vreau sa zic! No other comment !
Categorii: Fără categorie | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.