Sa traiti !

Mai acu’ vreo saptamana, intr-o buna dimineata, sa fi fost vreo 10 ceasuri, intru intr-un restaurant cu gandul de a rezerva cateva mese pentru o petrecere. Eu, avand in vedere statura mea ceva mai rubiconda, obisnuiesc sa ma imbrac in negru. Geaca de piele neagra, blugi negri, pantofi negri, bluza neagra, ciorapi negri , chiloti negri…tot! Sa nu ma barfeasca nimeni ca nu sunt asortat!
La o masa, intr-o parte, vreo 3-4 insi, curatei si dichisiti, linistiti, la o cafea si o tigara.
Cand intru in restaurant toti sar in picioare si ma intampina cu un „sa traiti!” de toata frumusetea! Eu raman inlemnit si nu stiu ce sa cred! Asa o fi obiceiul casei: in loc de paine si sare un „sa traiti” cat se poate de regulamentar! Zic: „buna ziua„, le intind mana prieteneste si ma invita la masa lor. „Cred ca e o confuzie…”/ „Nici o confuzie, sefu’, nu esti dumneata de la sectia 4, care ne-ai pazit, etc,etc…ne-ai uitat? o cafea? un coniac?„. Eu le zambesc si o tin pe-a mea!
Imi fac treaba, dau sa plec, cand …vine unul dintre ei: „ne scuzati, domnu’, cred ca v-am confundat..da’ totusi, sigur nu sunteti ala de la militie?„. Zambesc si dau din cap….
Duminica, cheful cu pricina. Baietii, la o masa. Eu ii salut din priviri, imi raspund la salut, dar in ceafa simt o privire taioasa: „uite-l , ba, iar pe p….asta de militian….”
Categorii: Fără categorie | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.