Bobocii

Mai azi, dupa definitivarea celor care ne vor reprezenta urmatorii ani in Parlament (asta in conditiile in care nu pune Base de niste anticipate!), ma uitam prin presa si ma minunam. Ala nu e bun, ala e prea hot, ala prea smecher, aia are fusta prea scurta, ala prea tanar si fara experienta. Stop! Adica cum…fara experienta? Deci cei care au inceput in ’90 si azi mai sunt tot pe acolo se cheama ca au experienta, nu? Iar acesti proaspeti alesi in Parlament n-au experienta? Pai n-au, desigur! La ce? La furat ?? Poate vor avea decenta sa nu apuce deprinderile predecesorilor lor! Poate vor avea curajul si bunul simt sa-si aduca aminte ca au fost alesi acolo de oameni si pentru oameni.
Oajdea-gura mare si incomod, Spanu-prezentabil (doar atat?), Paduraru-stilat, Ciuhodaru- fara experienta (!!), iar Cristina Dobre-pata de culoare a politicii iesene. O fi tanara si fara experienta, dar o sa invete repede. Eu am auzit-o vorbind, cam pe dinafara, e drept, dar are timp sa invete. Mai bine decat dinozaurul de tata-socru!
A! de Sorin Lazar era sa uit din categoria celor oarecum „tineri boboci”. Cu ani in urma era plin de datorii! Era vai de fundul lui! Ma bucur ca si-a revenit – nu stiu ce-o fi facut – dar eu unul l-am cunoscut cand era cu probleme financiare mari! Dar e ok! chiar daca e din cealalalta barca!
Imi pare rau-rau de Costica Neagu! Of! Uninominalul asta nedrept!
In rest cam tot fostii. Iar daca sunt noi si nu i-am amintit inseamna ca mie nu-mi plac deloc.
Restul „e” vechi sau au oarecare experienta…nu se pun !!
Categorii: Iasi | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.