Piscina vs. Gradina Zoologica

Dimineata m-am trezit ca intr-o zi normala de week-end. Adica tot la 6.30! Deschid un ochi si imi sare privirea in calendar: 28 ! „Mai am timp…” zic si impleticindu-ma si cu ochii pe jumatate inchisi dau sa ma indrept spre bucatarie in ideea de a-mi face o cafea ca tot omu’ normal dezvoltat. Dar in ultima clipa cu coltul unei gene, privirea imi aluneca pe „next day” si vad ca maine e 1 martie. Ma trezesc de-a binelea si imi amintesc ca luna asta (februarie) n-am scris nimic pe blog! Stau…ma gandesc, vreo doua intalniri business dimineata (una din ele cu o partenera de afaceri, dar dat fiind faptul ca un prieten m-a sfatuit sa nu amestec emotiile cu business-ul am evitat sa-i ofer un buchet de ghiocei – sper sa nu-mi para rau, ca il pun pe toaca pe prietenul cu sugestia). Merita totusi…in fine…not important!
Ideea era despre ce sa scriu? Toata luna am fost agitat cu una alta, iar subiectele si stirile au trecut pe langa mine ca trenurile InterCity prin halte. Dar tot o prietena (nu-s cam multe doar in „scriitura” de fata? cate or fi in „real life„?) imi da o idee si iata ce-a iesit.
Unii spun ca la Cluj (spre disperarea bucurestenilor ca am auzit ca se oftica de cand Boc si-a adus nepoata, iar pe sofer l-a facut consilier-oare de ce nu accepta bucurestenii ca un sofer de Cluj poate fi mai destept decat un functionar de-al lor? sic!) ar exista vreo doua piscine, unde ori mai faci miscare de intretinere (in cazul meu de slabire) sau, de ce nu, de socializare. La noi in Iasi, nici una serioasa. Doar vreo doua mici in care doar copii incap si nu si „plavani” de-alde mine. Una e in constructie (Gradinari) de vreo doi ani si probabil va mai dura vreo douazeci pana e gata!
In schimb de curand domnii de la Primarie vor sa puna de o gradina zoologica, ca cica asa ceva nu avem! Peste 5 milioane de euro (22 milioane lei) vor fi aruncati intr-un asemenea proiect. Acum? In perioada de criza? Tot cu bani de la Dexia? Si cu piscina mea cum ramane? Trebuie sa astept neaparat vara sa ma duc la strand sau litoral sa ma balacesc si eu nitel?
A! era sa uit sa le amintesc edililor ceva important: ori n-au fost atenti ori au ignorat. Ii informez ca deja avem in oras doua gradini zoologice importante: una la Palatul Roznovanu si una la Casa Patrata. Ambele au exemplare rare in dotare! Unicate chiar…

T&T Stefan_Jr
Categorii: Fără categorie | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Piscina vs. Gradina Zoologica

  1. Piscina este, dar e cu rechini…

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.