Intermezzo sub sombrero


…sau ce mai fac unii cand aud de „swine flu” …se gandesc la ..multe-multe prostii..de exemplu eu….

Intr-o zi frecam menta pe net si intru intr-o conversatie cu o foarte veche si buna prietena. Frumoasa, desteapta, dar la capatul celalalt al lumii. Eu insurat de vreo 15 ani. Si cu copil acasa! Deci: interzis la aventuri, fie ele si virtuale! 
Din vorba-n vorba, dupa introducerile de rigoare, ne trezim in mijlocul unei discutii…hai sa nu zic contradictorii, ca mi-e draga si nu vreau s-o pierd, ci mai degraba asupra unor viziuni oarecum diferite despre…femei si barbati !! Normal, ca diferite, ca doar n-o sa apar eu femeile si ea barbatii. Asta in conditiile in care amandoi suntem de factura hetero, deci discutia era normala din punctul asta de vedere.
Ca s-o necajesc putin, am luat o atitudine pur misogina in care nu concepeam sa fac concesii, iar barbatul era imaginat ca fiind o creatie absoluta si perfectiunea intruchipata a talentului si stradaniei Creatorului Suprem.
Prietena de care vorbesc n-a avut un trecut tocmai fericit. A avut si momente in care i-a fost greu, dar relatiile in care a fost implicata le-a trait la intensitate maxima si a facut mereu concesii pentru pastrarea lor.
Acum, fiind la o a doua tinerete a reusit sa-si gaseasca adevarata fericire la care a visat toata viata! Pentru care ma bucur nespus!
Dar care era dilema problemei?
Eu am afirmat urmatoarele : femeile frumoase (iar daca se intampla sa mai fie si destepte cu atat mai mult – stiu, un punct de vedere misogin!) prin natura lor tind sa sperie barbatii si ii tin la distanta („fraierii, nu stiu ce pierd” – ar spune o alta prietena de conditie similara). Iar daca se intampla sa se lege ceva, tot din cauza aspectului se nasc sentimente de gelozie in barbat si relatia are putine sanse sa se mentina pe perioade medii sau lungi.
Pe de alta parte, dupa o perioada, barbatii se cam plictisesc de consoartele lor, mai ales dupa cativa ani de convietuire impreuna si tind s-o ia razna !! 
Intr-un exces de misoginism am afirmat, pur si simplu, ca viata ar fi Raiul pe Pamant fara femei! Ei, si cu asta am rezolvat problema: prietena s-a suparat, eu sufar pentru limba mea prea ascutita..ce fac acum? Ea e la capatul lumii, la 10000 de km, cum sa ajung la ea, sa-i pup mama, sa-i ofer un trandafir (cu ghimpi, totusi, sic!) si s-o rog sa ma ierte?……
O sa ma puna pe toaca femeile, dar sper sa fiu un martir pentru barbati….
T&T – Stefan_Jr
P.S. Prietena mea imi spune, ca ii pare rau, asta e! fiecare cu ale lui…nu e disponibila. Dar Cindy Crowford este…..
Disclaimer : swine flu H1N1 = gripa porcina
Categorii: Fără categorie | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Intermezzo sub sombrero

  1. Auzi bre matale?…io am impresia că o cauţi cu felinaru’! Nu te laşi până nu rupe soaţa făcăleţu’ pe schinarea lu’ matale!

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.