Un fel de fair-play…

Pe aici, pe undeva am afirmat ca din punct de vedere politic simpatizez PD-L. Si daca ar fi alegeri locale maine, tot cu ei as vota. Dar ma refer strict la iesenii mei : Spanu, Paduraru, Popa, Grigore, etc.
Multi n-au inteles gestul Elenei de a continua sa candideze ca independenta, in conditiile in care „partidul” ii asigurase un loc eligibil. Ei bine, fata si-a luat soarta in propriile maini si ales sa candideze independenta. Si asa nu mai mai poate fi acuzata ca fiind „fata lu’ tata”.
Ei, nu? Fie vorba intre noi: doar nu-si duce campania doar pe banii ei, iar sponsorii nu au prins drag de ea total dezinteresati peste noapte. Dar nu asta e problema.
Alegand sa votez pentru EBA, personal consider ca dau o palma (nesemnificativa, deci n-o sa se simta) clasei politice actuale. Si ma refer strict la partidele parlamentare. Eu, m-am saturat de toti. La ce mi-ajuta ca X are 2 metri de diplome, la ce mi-ajuta ca Y are 10 pagini la CV, daca urmareste tot interesul de grup si nicidecum a majoritatii proaste? Probabil si EBA are grupul ei…habar n-am !!
Nu prea stie sa vorbeasca, e emotiva, dar naivitatea ei ar putea fi un atu in a-si atrage procentele necesare accederii in Parlamentul European.
Ma uit in jur si caut un candidat mai slab cotat si ii ofer sprijinul. Ca in sport: esti impartial, vrei spectacol, dar tinzi sa tii cu cel mai slab cotat. Asta e optiunea mea in vara asta : EBA !!! Succesuri !!

T&T – Stefan_Jr
P.S.Daca ar fi existat, as fi acordat votul blank…
Update: …si totusi parca am auzit undeva ca s-ar introduce votul alb. Poate sa-mi confirme cineva?

Categorii: Fără categorie | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Un fel de fair-play…

  1. Da bre, da-l duc la Bruxelles!
    Hihihi

  2. eu

    sa inteleg ca esti ca in bancul lui ala cu calul surd, chior, mut si schiop : „-de ce l-ai mai adus la targ?”,”-ca sa-l fac de ras , mama lui !”

  3. Mă miră extrem gândirea logică a lu’ matali!
    hihihi

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.