"2+1 Gratuit" sau atentat la stabilitatea familiei

Departe de mine gandul de a face reclama vreunui supermarket, ba dimpotriva, zilele trecute am blestemat si injurat sistemele si strategiile de vanzari menite sa atraga si mai mult cumparatorii. Pentru ca , nu-i asa? cumparatorii sunt o gloata de infometati (din toate punctele de vedere) care isi satisfac necesitatile (cu riscul ca ma repet, in toate privintele, inclusiv…daca v-ati gandit si ca stiu ca v-ati gandit – las’ ca ajung si la Nutzika, acushi!) cascand gura prin pravalii, dar mai cu seama lanturile de magazine cu „de toate”. De ce supermarketurile? Din comoditate. Pentru ca deseori e mai scump si mai prost decat la boutiq-ul de la colt de bloc. Iar uneori din snobism (un fel de prostie prosteasca, daca-mi permiteti): „sa vaza vecinii cand descarc borbagaju’ la scara ca avem de toate si sa crape de necaz, na!„. Sa ne intoarcem la strategiile de marketing. Deja sunt clasice si aproape nu ma mai surprind : reduceri periodice, iar un banner urias cu „REDUCERI” va atrage clientii ca mierea, mustele, altele de tip 1+1 gratis, altele „cumpara in valoare de… si primesti o ciunga (guma de mestecat) la iesire„. Si altele. Numai ca mie imi trebuie o cutie de lapte si nu trei, blugii de la reduceri sunt de proasta calitate, intra la apa sau am eu fundul prea mare si nu incap in ei (sic!), iar sa cumpar in valoare de…pentru ca asa vor muschii lor -ba! ca-s banii mei si ii toc cum vreau io’. Buun ! Numai ca de prea putine ori se intampla sa fiu singur la cumparaturi: consoarta vrea 3 pungi de detergent ca iese mai ieftin, doua perechi de blugi ca poate mai slabesc si eu si mai pune si ea pe langa suma pregatita s-o toc, ca poate castigam „la iesire” o umbrela, adica ceva mai mult decat o ciunga. Urmarea se subintelege si nu mai dezvolt ! Norocul meu ca sunt o persoana cerebrala (sau cel putin asa imi place sa cred) si mai las de la mine. Probabil majoritatea barbatilor se resemneaza si inteleg ca nu are rost sa te contrazici cu consoarta in astfel de momente.
Gata! Eu nu mai calc in superpravalii ! Astia imi strica armonia habitatului ! Vreau liniste in familie ! Sau mergem la cumparaturi separat si in afara perioadelor promotionale…
T&T – Stefan_Jr
P.S. Cardul e totusi la mine …….

Categorii: Enervante | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „"2+1 Gratuit" sau atentat la stabilitatea familiei

  1. Ionut M.

    Eeee.
    Poti rezista fara hamsiile de la Kaufland?

  2. S-a rezolvat. Multumesc ! 🙂

  3. Anonymous

    vreau sa adaug ceva ,daca imi permiteti :”>
    e pleonasm daca zici „marea majoritate”..tare ma mai pricep sa gasesc greseli la altii,numai la mine nu vad niciuna :))
    atat am avut de spus,vecinu'
    O zi frumoasa!>:D<

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.