Gaudeamus Igitur

O buna amica de-a mea (again??) m-a invitat de curand la un curs festiv de absolvire.
Zic: ” ‘ai sa ma duc, ca n-o fi foc„. Acum vreo 15 ani cand am terminat eu facultatea mai eram vreo 20 (din 70 in anul I) care am terminat scoala, asa incat nu prea mergea de curs festiv. Si daca n-am vazut atunci, nici mai tarziu n-am mai avut ocazia sa vad un curs festiv live.
Asa ca am luat un trandafir de la colt – ca doar nu era s-o pup cu mana goala – si m-am pierdut prin sala in care s-a derulat evenimentul. Prietena, „nu zic cine, persoana importanta” – cum ar zice nenea Iancu, in prim plan.
Copiii, tineri, frumosi, dezinvolti. Vreo 150! Fericiti ca au terminat cei 3 ani de scoala (eu am facut 6!). Profesorii, unii trecuti, altii aproape de-o seama cu absolventii. Togi si robe. Diplome si flori. Parinti, frati si surori, prieteni. Momente distractive pregatite de absolventi. Gaudeamus igitur. Cocktail de final. Felicitat si pupat prietena. Mi-e draga si am vrut sa fiu alaturi de ea. Poze si aruncatul togilor. Au scapat!
Toate astea vin sa contureze un tablou previzibil, arhicunoscut, dar care emotioneaza intotdeauna. Un final si totusi un nou inceput. Multe griji apuse, dar apar mereu altele, intrebari, deceptii si dezamagiri. Sunt totusi un optimist de felul meu si le doresc tuturor sa-si gaseasca cat mai repede un job, dar cati vor avea sansa? Mai ales cati vor avea sansa sa profeseze in domeniul pentru care s-au pregatit?

La toamna vin bobocii. Multi! Ce li se va oferi peste trei ani? Iar praful de pe tob(g)a?

Apropo’, de ce imi fac eu griji pentru ei ?? Ia mai da-le incolo! Pe moment trebuie traita clipa, nu-i asa? Asa ca felicitari tuturor si petrecere frumoasa!

Multumesc prietenei pentru invitatie: pret de o clipa, am simtit din nou spiritul vietii de student si emotii…hmm! asta nu trebuia s-o scriu….

T&T

Categorii: Diverse | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Gaudeamus Igitur

  1. Gaudeamic zici?

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.