Marfa de contrabanda

Parca molipsit de o stare de incertitudine ce plana cu ceva vreme in urma asupra unei bune prietene – si nu m-am atins de ea! – m-am trezit ca ma copleseste o stare din asta care ma face sa fiu nelinistit mai ales in privinta viitorului. Pentru ca, nu-i asa, cele mai teribile cosmaruri sunt cele in care ai ajuns la fundul sacului si incepi sa te scufunzi. Nu e cazul, momentan inca ma descurc destul de bine.
Dar tot felul de barfe, zvonuri, susanele vin sa alimenteze aceste mici temeri – sper de moment – ale mele. Ma consolez cu faptul ca multora le este mult mai greu.
Inceritudinile, de altfel, plutesc peste tot: de la cele mai inalte niveluri si pana la bietul boutiqar de la colt care vinde doua pachete de tigari pe zi si trei acadele unor pusti mici si razgaiati (Doamne, ce noroc am cu Jr!).
Pe de alta parte, mici nemultumiri personale, pe care unii poate le-ar considera usor paranoice (oops! daca au dreptate?) ma pot determina ca in viitorul apropiat sa renunt la o activitate pe care am imbratisat-o cu drag in ultimii doi ani!

Incerc sa fiu inca cerebral si sa le consider stari de moment, sa caut explicatii, de ce au aparut si daca sunt intemeiate, sa le gasesc solutii. Si am concluzionat ca am nevoie de cineva cu atat optimist in el, incat sa reuseasca sa transmita si mie sau altora din optimismul sau. Deocamdata nimeni nu se inghesuie sa arunce cu optimism in mine, de altfel cred ca e ceva pe cale de disparitie, o marfa foarte scumpa si sa nu mai poata fi gasita la orice colt de strada.
Ciudat ca mi se intampla tocmai mie, care in dese randuri am considerat ca am suficient optimism incat sa imprastii pe toata planeta, ba inca intr-un strat consistent!
Ma uit in jurul meu si incerc sa-l fur de la cineva : din pacate nimeni nu zambeste, nimeni nu e linistit si lipsit de griji. Astept atent pe cineva, asemeni unui Mesia, plin de duh sfant si de o stare de fericire, iar eu in neputinta si „nemernicia mea” (vorba raposatului Dinica) sa incerc sa ma ating discret de vesmintele lui si asfel sa sper ca o parte din optimismul lui se va transmite si la mine…
Dar din pacate, nu vad nimic, optimismul devine pesemne o marfa rarisima; nu e mare lucru sa se dea pe sub mana, habar n-am pe unde, si sa devina incet-incet marfa de contrabanda !

Ciudat e ca, azi, prietena cu pricina da pe dinafara de optimism…l-o fi furat pe al meu ???? Si daca e asa, ma indoiesc ca va fi dispusa sa mai dea ceva inapoi! Sper, insa, sa-l fi luat din alta parte…

T&T

Categorii: Diverse | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Marfa de contrabanda

  1. Anonymous

    Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.