Antagonice

N-ati observat ? Eu da ..si sper sa nu mi se fi parut!

Slujba de Inviere – de la care n-am lipsit de…nu mai stiu cand – a parut normala si ca toate celelalte la care am participat pana acum. Numai ca a lipsit ceva. La un moment dat preotul incepe sa se roage specific pe domenii: pentru biserica si toti cei care se roaga cu evlavie in ea, pentru cei bolnavi, pentru cei care calatoresc pe ape, pe uscat, etc, pentru Mitropolitul Teofan si Patriarhul Daniel, pentru conducatorii tarii si cei care ne carmuiesc. Va rog sa ma credeti ca anul asta n-am mai auzit aceasta ultima parte ! Motivele? Usor de inchipuit si se poate specula la infinit. Cine mai crede in Romania si in conducatorii ei pentru care nici sa te rogi nu mai merita? Sau cel mult sa te rogi in sensul de a se lumina si a da dovada de intelepciune macar in cel de-al XII-lea ceas!

Romanii au talent” .  Chiar asa? Pe mine nu m-au convins cu corectitudinea lor. Fiecare are dreptul la un favorit, la o simpatie. Dar in acest caz cred ca organizatorii au ales prost. Pardon, publicul asa a votat. Prin SMS, nu ? O sa-mi aprind paie in cap cu tanara generatie, dar poezele poate sa spuna si Jr al meu. S-a promovat genul „mamelor din lumea-ntreaga/eu va dau un singur sfat...” in locul unui talent care apare foarte rar. S-a votat pentru doza in plus de patriotism? Excuse me? Care patriotism? Vezi mai sus !

Favoritul meu a fost Narcis Iustin Ianau, de care vom mai auzi peste ani ! Pentru mine el este castigatorul moral al acestui concurs.

T&T

Categorii: RO | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Antagonice

  1. Alexandra

    Imi place 🙂

    Foarte bine scris :P. Cel mai bun articol pe care l-am citit in ultimul timp. 🙂

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.