Cine mai vrea un „ENTER” ?

Suna ca si cum as vinde la piata piese de tastatura de computer. Pentru ca toata lumea se va gandi la acel buton de pe orice calculator fie el laptop sau o biata tastatura de 20 de lei care prin apasare executa/autorizeaza o comanda primita de la celelalte taste. Si se va executa ceva logic atat timp cat si comanda solicitata este logica. In online exista si „submit” sau alte versiuni care de care mai nuantate.

Numai ca nu la asta doresc sa ma refer, ci la faptul ca actiunile unora din jurul meu au nevoie de o confirmare suplimentara pentru a se concretiza. De exemplu, Jr  – tema la mate: „tati e bine? pot s-o trec pe curat?”. Verific si dau ENTER. Sotia: „am gasit nu’sh ce la pretul X. Iau si eu vreo 2 kile?” . Analizez scurt produsul, pretul si necesitatea si dau…ENTER! La servici unii colegi depind de inputurile de la mine: T&T, pot sa dau drumul la Y lucrare? Ma uit, analizez, verific si daca mi se pare ok, evident dau ENTER. …si asa mai departe.

Ar trebui sa ma simt important ca sunt bagat in seama? Poate ca da…numai ca uneori deciziile sunt atat de firesti si logice de luat incat nu au nevoie de sfatul meu. Asa incat, pentru acestea din urma o sa refuz pe viitor sa mai dau ENTER. Sunt curios ce o sa se intample. Banuiesc ca respectivii nu ma vor mai baga in seama. Dar cel putin vor deveni mai responsabili pentru propriile decizii. Pentru mine asta e un plus !

T&T

Categorii: Diverse | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Cine mai vrea un „ENTER” ?

  1. pe ceilalţi îi accept când îmi cer enter, dar pe copil, nu! dacă maturii vor să rămână iresponsabili, e treaba lor, e amuzant să-i vezi cum nu ştiu să deosebească dreapta de stânga, dar pe copilul meu trebuie să-l pregătesc pentru a decide singur.
    cu alte cuvinte, pe unii îi mai accept, poate şi pentru că fac lucruri care-mi plac mie şi lor nu sau nu se pricep la ele şi-atunci mi-e milă şi hai să dau o mână de ajutor… dar răutatea o pun în practică – paradoxal! – cu cel pe care cei mai mulţi îl protejează cu enterul părintesc.
    frumos scris postul!
    spor-t.

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.