Dileme de Craciun

Mos CraciunNingeee! Ma rog, cel putin asa spune toata lumea. In online, pe feisbuc(sic!), pe strada, oriunde.
Vin acasa (de afara!) si Jr ma intampina fericit: „tati, ai vazut ca ninge afara?„. Nu inteleg nimic! Io’ n-am vazut fulg de zapada! Posibil sa traiesc in vreun Univers paralel astfel incat sa nu realizez realitatea celorlalti?

Pe aceeasi linie se inscrie si atitudinea unei cunostinte. Are posibilitatea de a-si petrece Sarbatorile de Iarna (cu litere mari, se vede, nu?) undeva aproape de Polul Nord, chiar in tara lui Mos Craciun. Intr-o discutie online, mai in gluma, mai in serios ii spun sa ma ia si pe mine sa-l vad si eu pe Mos Craciun live, ba inca la el acasa. Iar ea: „nu exista !” . Excuse me? Raman blocat cateva secunde si apoi inteleg: probabil s-a referit la Polul Nord. Ii raspund politicos si ii explic ca Polii exista, ba sunt chiar doi, Nord si Sud si reprezinta extremitatile planetei, iar axa imaginara care trece prin ei este chiar axa de rotatie a Pamantului, etc, etc…sa priceapa persoana. Ea nu, ca la Mos Craciun s-a referit !!! Blank in my mind! Scaunul mi-a disparut de sub fund, genunchii au inceput sa-mi tremure, degetele mele nu mai nimereau tastele, mi s-a pus un nod in gat si tensiunea mi-a crescut peste limitele normale! Cum adica, Mos Craciun nu exista? Maine-poimaine o sa-mi spuna ca nu exista nici Iepurasul de Paste si nici Zana Maseluta!
Am incercat sa ma calmez si sa-i ofer o replica pertinenta in sensul ca nu e bine ce face si sa nege existenta unor lucruri care dainuie de sute de ani ! N-a mai raspuns si nici eu nu m-am straduit sa-i mai schimb opinia, dar totusi a plecat la Pol. As fi curios sa-i vad reactia cand o fi sa dea ochii cu Mos Craciun, ba mai mult sa si primeasca un cadou de la el. Pentru ca e imposibil sa nu dea ochii cu el acolo ! Cred ca ii prinde bine excursia pana la urma. O sa se convinga singura de realitate…

Sarbatori Fericite tuturor si La multi ani !
Mos Craciun sa va aduca numai daruri frumoase si multe bucurii!

T&T

Categorii: Diverse | Etichete: | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Dileme de Craciun

  1. la munte e zăpadă !

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.