Happy Birthday To Me!

„FaceBook …The final frontier. These are the voyages of the …… It’s five-year mission: To explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before!” – nu-i asa?

07 februarie…o zi ca oricare alta pentru majoritatea muritorilor de rand. Nu si pentru mine!
E ziua mea de nastere! Heei, „la multi ani”, parca ii aud pe unii. Multumesc, dar  linistiti-va. O sa ma urati dupa de terminati de citit !
Se spune ca valoarea ta este direct proportionala cu numarul de mesaje de felicitare primite de ziua ta. Cat adevar poate exista in aceasta sintagma?
Let’s see:
– telefoanele de azi permit salvarea de date personale. Astfel incat in data de zz-ll… telefonul te avertizeaza ca e ziua lui X. Iar daca relatiile din ultima vreme au fost bune sau cel putin neutre ii trimiti un SMS.
– facebook…daca iti faci publica data nasterii, „prietenilor” o sa le apara: „Azi e ziua lui T” si iti vor arunca la plesneala un „La multi ani” pe wall, iar tu o sa te bucuri de mama focului: „wow! ce de-a felicitari am primit!„.
Si acelasi lucru pentru alte retele sociale care iti trimit notificari de gen.
Foarte frumos! Inseamna ca esti bagat in seama, esti important, esti valoros conform celor de mai sus.
Numai ca eu am ales in mod deliberat sa nu-mi fac publica ziua de nastere pe Facebook! Si, asa cum e firesc nu am primit niciun mesaj pe wall ! Care, indraznesc sa spun, ar fi fost de tip SPAM ! Bineinteles ca la randul nostru generam SPAM pe alte wall-uri pe care insiram povesti fara sa le simtim sau, mai mult, la oameni pe care nu-i stim prea bine si nici macar n-am interactionat vreodata fizic cu ei! Nu fac exceptie, am facut-o si eu, bineinteles!
Mesajele pe e-mail de pe telefon sunt tot un fel de SMS-uri si se recunosc usor dupa simplitate si inconsistenta, date fiind conditiile in care sunt scrise si posibilitatile tehnice de editare. Gasesti un mesaj mai vechi, ii dai un Re: si ai rezolvat problema. Nici macar nu te obosesti sa schimbi ceva la „subject„. In fine, sa spunem ca…gestul conteaza, nu? Dar care e adevarata valoare a acestor actiuni?
E adevarat insa ca pot exista surprize placute de la persoane de la care nu te astepti, dar si dezamagiri de la persoane pe care ti le-ai dorit aproape.
Asta reprezinta un bun indicator a celor care intr-adevar au un minim de consideratie despre tine.
Apropiatii si cei pentru care contez cu adevarat m-au sunat, gasit, felicitat, pupat, strans mana, etc.
Am decis asadar sa fac curatenie in lista de „prieteni„, sa nu mai postez urari false pe alte wall-uri, sa nu trimit SMS-uri de felicitare.
Un e-mail personalizat, un telefon sau o intalnire live, daca e posibil, demonstreaza adevarata pretuire pe care o ai fata de persoana in cauza.

P.S. Nu, n-o sa-mi sterg contul (inca). Imi mai trebuie..de exemplu, ca sa postez acest material ! 🙂

Categorii: Enervante | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.