Cam intuneric, domnilor edili!

Cam gata cu caldurile! Cam pe duca si vara (dar sa nu zicem hop!). Zilele deja se simt a fi mai scurte, intunecandu-se ceva mai devreme. Pana aici, stie orice copil de gradinita.

Aseara l-am luat pe Jr de-o aripa si am plecat pe la 8 jumate in Copou la meci. Daca unde stau eu (Tatarasi) m-am obisnuit ca iluminatul public functioneaza cam doua nopti pe saptamana, nu am inteles ce se intampla in restul orasului! Pe Eternitate, intuneric. Ajung in Podul de Fier, la fel. Urc in Tg. Cucu si dau s-o iau pe Sararie. In lucru! Pardon, dar sa nu incurcam borcanele, ca asta e alta poveste! …continui deci pe b-dul Independentei. INTUNERIC! Ditamai bulevardul, cel mai mare in Iasi, era intr-o bezna sumbra, fiind iluminat doar de masinile care circulau anevoie printre gropi si ramasite de tuburi, conducte si cabluri. Imi zic ca probabil s-a redirijat energia spre nocturna din Copou si, avand in vedere ca directia mea era taman intr-acolo, am acceptat. Incepand de la Fundatie spre stadion era lumina. La intoarcere, am refuzat centrul, preferand sa vin pe varianta dinspre Carlig, ruta des utilizata in ultima vreme nu doar de mine, ci de multi locuitori din oras care doresc sa ajunga in Copou. Ruta care ar merita mai multa atentie in privinta iluminatului public, acesta facandu-se doar de undeva din preajma statiei de benzina de pe C.A.Rosetti spre oras. Si as solicita asta cu ambele maini sus avand in vedere acest considerent si mai ales faptul ca str. Sarariei va fi terminata …nu stim cand, iar Copoul, din cauza maretul pasaj, va fi finalizat in …18 luni, zic ei, dar am un feeling ca mai devreme de 2 ani nu se vor termina lucrarile (ei, si eu acum, ma pun pentru juma’ de an!). Ajuns in Podul de Fier, era lumina!! Deci energia destinata iluminatului public e posibil sa fi fost dirijata spre nocturna de la stadion! La urma urmei 4-5000 de suflete erau acolo, de ce-ar fi avut nevoie de lumina in oras?

Ar mai fi printre „of”-urile mele si proiectul anuntat recent de inchidere a b-dului Stefan cel Mare si transformarea sa in acces pietonal, pavat cu piatra cubica (asta nu prea inteleg de ce, probabil pentru a-i da un aer mai boem), idee in fata careia raman inca rezervat, nici pro, nici contra, atat timp cat nu vad niste solutii eficiente de deviere a traficului din zona. Dar sper sa gaseasca solutii si sa nu-si ridice oamenii in cap, pe conducatorii auto in special!

Raman insa cu satisfactia ca am vizionat aseara un meci pe muchie de cutit pana in ultima secunda de joc (CSMS Iasi – Petrolul Ploiesti 2-2).

P.S. Nu mai amintesc de desele intreruperi de curent din timpul zilelor si noptilor, cam de doua ori pe saptamana, evident neanuntate.

Categorii: Enervante, Iasi | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Cam intuneric, domnilor edili!

  1. Pingback: Da lumina cand o platiti? | Ciprian & M's blog

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.