Cartea de colorat

Mai zilele trecute umblam printr-o pravalie sa caut un cadou pentru o persoana foarte draga mie. E o problema, sa stiti, si cred ca sunteti in asentimentul meu ca e o adevarata aventura sa cauti cadoul potrivit pentru o persoana cunoscuta, mai ales modesta si care iti spune din start: „sa nu va prind cu cadouri, o floare si prezenta voastra e suficient„. Cum cu  floarea ei preferata (aha! deci e o ea!) n-am rezolvat, sezonul fiind trecut pentru floarea cu pricina, am incercat sa suplinim prin alte mici atentii. Deci, back in pravalie…Dupa ce aleg ceea ce am considerat potrivit imi sar ochii pe un sector din magazin in care se aflau creioane diverse, caiete si…carti de colorat. Iau vreo doua, le rasfoiesc si ma trezesc langa mine cu o don’soara miniona, frumusica, cu niste ochi albastri-cenusii si cu un zambet pe care nu l-am perceput ca fiind neaparat comercial, care ma intreaba soptit: „va pot ajuta cu ceva, cautati ceva anume?” Eram cu Jr, care e cat mine de statura, iar don’soara nu intelegea ce caut in zona aia si se amuza in sinea ei pe chestia asta. Zic: „nu, e pentru mine! imi place sa colorez, ma calmeaza si decat sa fac scandal in casa cand sunt nervos, mai bine iau o carte si niste creioane si ma apuc de colorat!” . Nu se astepta la un asemenea raspuns si a suras discret, atat cat ii permitea pozitia si seful aflat pe-aproape: „nu cred, sigur mai aveti un copil mic acasa!” . Am asigurat-o ca e pentru mine, iar ea s-a intors spre alti clienti, abtinandu-se cu greu sa nu rada zgomotos. Eu mi-am vazut insa de treaba, am luat cartea, creioanele, am platit ce mai cumparasem si am parasit magazinul nu inainte de  a mai  surprinde o ultima nuanta din zambetul anterior.

Acum stau, cuget si incerc sa realizez de ce am scris astea: pentru cartea de colorat, pentru modul in care am raspuns, pentru persoana draga la care urma sa merg sau pentru … dar nu, nu  n-am voie! 😀

Persoana draga mie a primit cu mult entuziasm cartea de colorat si accesoriile care au starnit un moment de amuzament in magazin. E o fiinta serioasa si matura, ii place sa coloreze ca sa se relaxeze si …ciudat, am realizat ca ochii ei sunt tot de un albastru-cenusiu…

Sursa foto : http://www.cartiabc.ro/

Categorii: Diverse | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Cartea de colorat

  1. Pingback: Mi-am luat rochita! | T&T, j-ul de sub punct

  2. Racovita Ana-Maria

    🙂

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.