Noi, cei din linia intai

Decenta, bun simt, cumpatare, atentie fata de cei in fata carora promiteti si va faceti angajamente.

E prea mult, e prea greu?

E ceea ce doresc eu de la cei care incep de maine sa umble printre muritorii de rand si sa incerce sa le dovedeasca ca pot duce la indeplinire ceea ce-si propun si promit, dar mai ales sa gaseasca probleme la „of„-urile oamenilor de rand. Poate ca e mai corect sa ne spuneti ca in „Titanic Vals” a lui Musatescu ca nu sunteti demni, ca nu aveti putere, ca nu merita sa investim incredere. Orice reusita ulterioara, oricat de mica, va fi privita ca o victorie! Da, dar e riscant, nu-i asa?

Am vazut putini dintre candidati care au avut curajul sa coboare intre oameni si sa puna in balanta promisiunile trecute vs. ce au realizat in cei 4 ani in care slujba lor a fost de a servi interesele celor multi, care i-au ales. N-am vazut pe nimeni care sa spuna: „n-am facut nimic, n-am reusit, poate altul e mai vrednic, ma retrag„.

Pentru ca noi, cei care azi cascam gura la oteveuri si alte antene vrem un pic de respect. Vrem sa traim in tara noastra, nu vrem sa emigram, nu vrem sa fim aratati prin Europa cu degetul, nu vrem sa ne fie rusine ca suntem romani! Ne-am saturat de scandaluri, jocuri de culise si interese personale. Voi fi cu ochii pe dumneavoastra, stimati candidati! Nu mi-as dori (si nici domniile voastre) sa ma gasiti in strada alaturi de amicul din poza, pentru ca daca eu, care sunt cerebral si oarecum calm si linistit voi fi acolo, sa fiti siguri ca langa mine vor mai fi mii de oameni gata sa-si obtina demnitatea prin cai mai putin ortodoxe! Personal nu accept actele de protest si de violenta stradala! Pentru ca nu vocea strazii e solutia, ci ratiunea si bunul simt! De ambele parti! Repet, noi, cei de acasa, vom fi cu ochii pe dumneavoastra si va vom taxa derapajele !

Nu am afinitati politice pentru ca nu cred in partide politice. Eu cred in oameni, nu in doctrine. Poate e un punct slab al personalitatii mele, dar un om e mai simplu de tras la raspundere. Un partid arunca pe altul in lupta si si-a rezolvat problema. A lui, a partidului, pentru ca a mea ramane in continuare!

Noi in linia intai? Tot noi sa fim masa de manevra, cei manipulati si sacrificati? Nu, domnilor! E randul dumneavoastra sa fiti in prima linie. Da, in prima linie. Adica cei care cad primii, care se sacrifica!

P.S. Cadourile electorale de maxim 10 lei, da? Pe cinstea mea ca daca va fi cazul ma duc cu ele la DNA sau oriunde va fi nevoie si sa va acuz ca ati incalcat regulile jocului ! Chit ca nu voi rezolva nimic, dar incerc! Pentru ca daca nu incerc, sigur nu se intampla nimic. Iar unul mai destept decat mine a spus cam asa: „Exista ceva mai rau decat oamenii rai , indiferenta oamenilor buni !

Categorii: Iasi, RO | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.