(Inca o) Poveste de Craciun

mos_craciun_si_iisus

…ca si cum n-ati fi satui de atatea povesti!

Gata! Abia acum ma simt bine dupa ce mi-am achitat si ultima datorie pe acest an! Desi cu putini dracusori pentru ca o fatuca de la Orange Iulius Mall, in incercarea ei de a inregistra plata, a bifat la „cash”, desi o avertizasem ca n-am bani la mine si vreau sa platesc cu cardul. Dar probabil duduia cu pricina fie n-a avut incredere in card, fie nu stie sa foloseasca cardul clientilor pentru ca a zambit brusc, comercial: „oops! am apasat deja pe cash, nu puteti face rost de bani?” . Si uite-asa m-am trezit cautand prin Mall un bancomat. Dar si astea parca au intrat in pamant. Niciunul la etajul 2, un BCR la etajul 1 si vreo 3 la parter. Al meu, de BancPost, dupa ce a fost mutat de vreo 3 ori, nu mai exista deloc. In fine, am rezolvat-o!  Mai sarac cu 2 lei, dar cel putin pot sa-l astept pe Mos Craciun linistit si cu constiinta impacata. Nu ma pot lauda ca am fost cuminte anul asta, asa ca nu stiu daca voi fi in vederile Mosului. Ba avand in vedere faptul ca toti, fara exceptie, din cei care au votat poll-ul din articolul precedent cum ca „talpa iadului ” ma asteapta, e clar ca nu sunt simpatizat de prea multi! Dar eu traiesc cu nadejdea ca o fost in gluma! Sau nu ???

Dar de fapt despre Mos Craciun doream sa insir cateva vorbe, dar m-a luat valul si am aberat pe langa…

Inspirat fiind de o notita gasita azi pe Facebook m-am gandit sa reproduc mai degraba distorsionata ideea cu pricina. Cica Isus Hristos si Mos Craciun stateau si ei la un sprit si discutau…ca baietii. La un moment dat, Isus: „da’ bine, bre Mosule! adica Craciunul Mi se datoreaza in totalitate, iar cel care este pomenit mai des decat Mine, esti tu! Pai asta-i treaba? In loc ca oamenii sa aniverseze/sarbatoreasca nasterea Mea, ei te asteapta pe tine cu sania si renii tai! Apoi sa vezi ce pun Eu de un „Sfarsitul Lumii” de-o sa Ma pomeneasca si o sa-si aduca toti aminte de Mine brusc!

Nu-i asa? Eu sunt convins ca 5/10 au uitat sau nu cunosc semnificatia Craciunului! „Unde petreceti Craciunul?”, „Ce bunatati pregatesti de Craciun?”, „Ti-ai facut bradul de Craciun?” „Ce-ai vrea sa-ti aduca Mosul?”, etc… si intrebari pe aceeasi tema. Desigur, Craciun vine de la „crestin„, stim cu totii, dar eu cred ca multi dintre noi uita semnificatie zilei de Craciun. Ca sa nu mai pomenesc de comercianti care speculeaza la maxim momentul.

Se spune ca dupa discutia discutia lor, adica Isus si Mos Craciun, Isus in toata bunatatea Lui s-ar fi „suparat” pe Mos si i-ar fi dat pedeapsa suprema: sa duca cadouri la copii (nu pot sa spun copii „cuminti” pentru ca nu exista asa ceva!) si la toti oamenii iubiti de cei din jurul lor. Asa incat daca veti gasi sub brad o atentie de la Mos inseamna ca cineva va iubeste, va apreciaza si l-a induplecat pe Mos sa fie atent cu voi. Si nu uitati sa mergeti la colindat. Nu neaparat pentru colaci, bomboane, mere , nuci sau ..bani, ci pentru a vesti Nasterea Domnului!

Craciun Fericit tuturor!

Categorii: Diverse, Enervante, Iasi, RO | Etichete: , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „(Inca o) Poveste de Craciun

  1. Hai că eu am votat ”Poarta Raiului” 🙂 Am încredere…

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.