Nesimtitii!

carwash1O fi trecut? Iarna, cine sa treaca? Strazile s-au mai uscat, dar sunt pline de gropi si de praf…deh! cum am vrea sa fie cand tot orasul e un imens santier! Unii se chinuie sa astupe gropile, altii sa toaleteze copacii, altii sapa santuri, iar in curand vor incepe alte santiere. Cu atata praf in oras nu e de mirare ca pe o vreme umeda totul se transform in …glod! As fi vrut sa spun noroi, dar parca e prea bland termenul. Cei mai multi dintre noi nu si-au spalat masinile de saptamani bune. Asteptam taman o vreme ca asta, ceva mai uscata ca sa nu se murdareasca foarte repede si s-o spalam dupa cateva zile. Fie din comoditate, fie din lipsa de timp, fie pur si simplu din ratiuni financiare. In aceasta dimineata am considerat s-o duc si eu pe Raluca (masina! 😀 ) la spalat. Una apropiata de mine e pe str. Primaverii. Cam stramt locul. Multi au gandit cam ca mine, asa ca, desi era doar ora 9, spalatoria era plina. M-am asezat linistit la coada si mi-am asteptat randul. Unul, probabil n-a inteles ce astept si a dat sa intre in fata. L-am claxonat scurt si i-am aratat ca in spatele meu e randul. Omul a inteles, s-a scuzat si s-a asezat dupa mine. In 15 minute mi-a venit si mie randul. Imi bag masina, „exterior si interior„, ma duc , platesc si stau si ma uit cum isi fac baietii treaba. Nu e o munca tocmai usoara, mai ales ca nici vremea nu e tocmai prietenoasa, destul de frig, sa lucrezi intr-un mediu umed nu e tocmai cel mai ideal job. De aceea le las intotdeauna baietilor un bacsis.

Masinile apareau, se asezau frumos la coada, iar patronul probabil isi freca mainile de fericire! Deodata apare unul cu un Fiat care pur si simplu intra in fata! Ceea ce m-a frapat a fost ca niciunul dintre cei de la coada nu a iesit din masina sa-l ia la rost pe „baietas” despre lipsa lui de respect fata de ceilalti. Se elibereaza un loc, ala intra, randul avanseaza si cineva are totusi curaj sa comenteze, dar cu mine!! Incep si eu sa gandesc cu voce tare, ma aude dispecerul si imi spune ca „respectivul e prieten cu patronul!” . Asa, si ???? Cinci masini stau si asteapta la rand si un cocalar se baga in fata, doar pentru ca il cunoaste pe sef ?? Am ramas stupefiat de explicatia oferita! Dupa mine au inceput inca 2-3 sa comenteze, dar fara rezultat. Opinia si reactia publica a fost extrem de slaba! Nu mi-a ramas decat sa-mi iau masina, sa-i las un bacsis baiatului care mi-a curatat masina si sa-mi iau talpasita. Domnului patron ii transmit un mesaj prietenos: „mai sunt zeci de spalatorii in oras, dar stiu una pe care am s-o evit cu siguranta pe viitor„. Asta ca sa aiba prietenii domniei sale unde sa-si spele masina. Sper sa ramana numai cu prietenii si n-o sa-l mai deranjez pe viitor. Mica mea satisfactie a fost ca reactia celor 2-3 cu care am discutat a fost aceeasi. Si sper sa duca vorba mai departe!

Categorii: Enervante, Iasi, RO | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Nesimtitii!

  1. Asa, tine-te tare. Numai ca in ritmul asta o sa cam ramai in casa. La … Carfur nu, ca se aranjeaza marfa la ora 9, la spalatorie nu, ca se baga in fata. Nu asta e solutia, sa ne resemnam. Tocmai pentru ca am ajuns un popor de resemnati, fara sange in instalatie, au ajuns sa ne calareasca toti imbecilii si toti tupeistii. Deci…”Sculati voi oropsiti ai vietii/ Voi osanditi la foame sus/ Sa fiarna-n inimi razvratirea/ Sa-n ceapa al lumii vechi apus/ Sfarsiti odata cu tecutul negru/ Sculati, popor de osanditi/ „

    • Nu-ti fa griji! Nu raman in afara lumii…dar azi eu un pic, maine tu un pic si tot asa, poate spiritul civic se trezeste si oamenii vor intelege ca nu au numai obligatii, ci si drepturi in lumea asta.

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.