Ce simplu e din fotoliu!

Clipboard01Despre orice ar fi vorba: fotbal, cantat, politica, dansat sau…gatit toti ne pricepem de minune! In cazul meu, mai ales la aceasta ultima disciplina, mai mereu ma trezesc comentand in tramvai si criticand concurentii de pe la emisiunile de profil. Ba ca e prea sarata, ba ca e prea colorata, ba ca farfuria e prea rotunda, ba ca…ba ca… carcotas 100%! Si cum nimic nu e gratis pe lume, dar parca refuzand ideea ca ar putea sa mi se intample tocmai mie, m-am trezit ca un Zeu al Artelor Culinare a pus ochii pe mine: „las’ ca-l linistesc eu!” . Ceea ce s-a si intamplat!

Ziua de 27 aprilie am s-o tin minte ca fiind prima zi cand m-am pomenit intr-o …de ce nu? competitie de gatit. Gazdele noastre s-au numit Complex Popas Pacurari, Frarom Iasi si Din bucataria Albinutei care     s-au gandit sa organizeze Master Blog Chef care s-a dorit mai degraba o activitate fun decat un concurs in sine. Nu ne-a eliminat nimeni, nu ne-au fost aruncate farfuriile pe jos, am avut grija sa ne tachinam intre noi, evident amical, doar-doar aruncam o umbra de indoiala asupra capacitatilor adversarilor si ii descurajam!   N-a fost sa fie, toti participantii au intrat cu curaj si incredere in concurs. Juriul a fost format din stimabilele si admirabilele (permiteti? ) reprezentante ale organizatorilor mai sus mentionati si ne-am zis ca vor fi blande cu noi. Dar se pare ca au studiat comportamentul celor de la Masterchef si au inceput cu observatiile. Normal ca le-am perceput ca fiind glume, oricat ar fi incercat ele sa para serioase. Numai ca atitudinea lor nu avea sa anunte nimic din adevarata surpriza ce a urmat!

Dupa o ora de activitate a trebuit sa ne prezentam „capodoperele„. Si atunci ne-am trezit ca jurizarea va fi facuta de un Chef adevarat !! Dintr-o data picioarele au inceput sa-mi tremure, broboane de transpiratie au inceput sa-si faca aparitia pe fruntea mea si singura reactie care am mai avut-o a fost sa-mi scot batista si sa ascund naduful! La naiba! De ce ? Era doar ceva distractiv! In fine, not important…

Insa Chef Lucian Romeo Smith  a fost extrem de bland si intelegator cu noi! Mai mult, din trei vorbe am invatat 100 de lucruri. Habar n-am despre experienta domniei sale, cert este ca are ochi, pare umblat prin lume si stie sa corecteze finut!

photo

Asa incat toti de acolo am realizat ca habar n-avem de bucatarie, decat poate la nivel de gradinita. Ma rog, hai sa vorbesc totusi doar despre mine. Unii care au fost acolo au ajuns insa la gimnaziu. M-am linistit si eu cu bucataria si am coborat cu picioarele pe pamant. Pe viitor o sa privesc cu alti ochi emisiunile de profil si pe concurenti. Cine nu crede n-are decat sa puna mana pe cutit, sa-si aranjeze un tocator in fata si sa demonstreze ca se pricepe! Nu pe vorbe, ci pe lucruri palpabile, adica ..comestibile.

lalele snowman

In ceea ce ma priveste mi-am castigat (cu sudoarea fruntii 😀 ) titlul de „campion la ridicat oameni de zapada„! Ceilalti? E razboi si nu luam prizonieri, nu? 🙂

Photo realizate de Andrei Holban si preluate din albumele Andreei Holban.

Categorii: Eveniment in Iasi, Iasi | Etichete: , , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Ce simplu e din fotoliu!

  1. Mi se pare mie, sau n-am zarit o dedicatie speciala pentru sursa pozei? :)))

    • Vai di mini! In general am grija, dar acum mi-a scapat!
      Pozele au fost facute de …Andrei Holban ! Multumesc Andrei ! 🙂

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.