Food Revolution Day

Afis-213x300Hamak. 17 mai a.c. Intr-o locatie speciala din apropierea Iasului va avea loc a doua editie a Bulz & Blues. Un eveniment local derulat sub deviza Food Revolution Day by…Jamie Olivier – bucatarul meu preferat de la teveu. Nu am pretentii chiar la prezenta lui fizica, dar dat fiind ca mancarea sanatoasa se va impleti cu o muzica buna, iar mie imi plac ambele, mi-am zis ca e un eveniment la care trebuie sa particip. Asa incat, mi-am facut rost de 2 bilete (printre ultimele, dar am inteles ca se va suplimenta numarul de bilete!) si voi fi acolo.

Evenimentul are loc la nivel global si a fost initiat de faimosul chef Jamie Oliver, cu scopul de a aduna laolaltă comunitati de oameni care sa petreaca timp impreuna, invatand despre importanta mancarii sanatoase intr-un cadru perfect.
Acțiunea locala  isi propune sa adune peste 100 de oameni pasionati de mancare buna si muzica pe masura, savurate în aer liber.

La eveniment vor participa si bloggerii culinari locali, care vor gati pentru cei prezenti: Adelicii, Alice Ciobanu – Din bucataria albinutei, Dana Burlacu – Prajiturici si alte dulciuri, Elena Padurariu – LouLou Bakery. La capitolul gastronomie, vor fi prezenti si Bogdan Panache de la Vivo – Fusion Street Food, care va gati burgeri deliciosi, Alexandrina Vita de la Cupcake Me, care ne va indulci seara cu faimoasele cupcakes, Grupul de Firme Panifcom, care va asigura painea pentru toate preparatele din această seara si Ilvas, care va oferi produsele lactate pentru gatit. Momentele culinare vor fi asezonate de Gramma Wines, care ne va rasfata papilele gustative cu cele trei vinuri albe proaspat lansate pe piata: Epic, Liric si Dramatic.
La capitolul muzica, Hamak va rasuna de notele muzicale ale lui Sir Blues, Vali Racilă si ale formatiilor Soul Serenade si Her Funky Subjects, care ne vor incanta cu momente de blues.

Pentru mai multe informatii despre eveniment, www.bulzandblues.ro si pagina de Facebook a evenimentului, www.facebook.com/bulzandblues.

Io’ ma duc! Deja mi-e pofta! Si de mancare, si de muzica, dar si de reintalnirea cu multi dintre prietenii dragi…

Categorii: Eveniment in Iasi, Iasi | Etichete: , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.