Cum de s-a facut Anca (G.) blonda?

Mi-am permis astazi un mic lux si mi-am luat o scurta pauza de cafea de vreo juma’ de ora. Vorba vine, ca m-am lasat. Si de tigari. Si nici nu prea beau. Si nici amante n-am! Pentru ca vreau sa traiesc minim 90 de ani! De ce? Chiar de ce, pentru care motiv? Pentru ce placere …nevinovata? In fine, sa nu intram pe panta filosofiei.

Cum-necum m-am trezit astazi  la SM4S. Ca sa urmaresc o mica parte din eveniment. O prietena de-a mea (oare a cata sa fie, ca am pomenit aproape in fiecare articol de cate una! 😀 )  a fost speaker la acest eveniment dedicat studentilor de la jurnalism precum si celor de la Comunicare, Relatii Publice, Marketing. Avea de povestit despre cum sa-ti faci un blog, cum sa-ti aduci cititori, cum sa-ti cultivi un brand personal prin blogging. Ma asez comod in fotoliu si astept cuminte si cu interes expunerea. Nici mai mult, nici mai putin ma trezesc intr-o scena parca decupata dintr-o celebra piesa a lui Tudor Musatescu, „Titanic Vals„. Va amintiti? Nu? Hai sa fac un mic remember. Bla, bla, bla…..iar la un moment dat, aflat in fata alegatorilor la tribuna, nenea Spirache roaga electoratul sa nu-l voteze pentru ca simte ca nu e demn de ei, nu va reusi sa-si indeaplineasca promisiunile, etc.etc…daca nu stiti, n-ati auzit, va recomand cel putin o ecranizare a piesei. Mai exista o versiune mai recenta, o gasiti voi pe iutub! Sunt multe analogii cu ce se intampla azi, multe invataminte de tras, o sa-mi multumiti mai tarziu pentru recomandare, dar sa revenim….

Si uite-asa, pretena cu pricina isi aseaza de vreo doua ori rochia si in loc sa inceapa cu „….va recomand sa faceti asa si-asa” incepe: „o sa va spun ce greseli sa nu faceti, greseli pe care le-am facut eu cand eram mica…„. Si da-i, si da-i… Mie nu-mi venea sa cred, dar pe de alta parte am fost profund impresionat de maniera de abordare a problemei. Aproape ca si-a pus cenusa in cap si uite-asa dintr-o data mi s-a parut ca-i blonda ! La urma-urmei, de ce nu? Un om intelept invata din greseli. Fie ale lor, fie ale altora. Cred ca greselile se intiparesc mai bine in minte decat reusitele. Unii aleg sa se laude excesiv, sa recomande tot felul de „tools„-uri pentru rezolvarea diverselor probleme, sa ceara, imperativ aproape, sa nu se vanda ieftin (asta nu-i tocmai rau), dar o abordare de genul „nu faceti prostii de genul…”, speech cap-coada in aceleasi coordonate, n-am prea vazut. Multi nu au deloc simt autocritic si nici nu accepta feed-back negativ. Astfel perpetueaza in greseala sau, mai rau, dau in prostie. Cu exceptia faptului ca era sa se impiedice de vreo doua ori intr-o rochie cam prea lunga, prestatia ei a fost mai mult decat onorabila! Asa ca… un big LIKE pentru Anca cea blonda! Sau nici pe ea n-o cunoasteti?

Pi.eS. Ati observat? Am inceput sa devin…transparent ! 😀

Sursa photo: http://depositphotos.com

 

Categorii: Diverse, Eveniment in Iasi, Iasi, RO | Etichete: , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Cum de s-a facut Anca (G.) blonda?

  1. Pingback: Anca Balaban » Dupa Social Media for Students Iasi

  2. Pingback: After Social Media for Students Iasi | Anca Gîlcă - Un Român Optimist

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.