Crina va avea un copil!

baby-girlHabar n-am cand am cunoscut-o. Pe vremea cand era inca mica si inca fata la mama ei. Am lucrat impreuna la cateva proiecte si imi place sa cred ca i-am fost mereu aproape cand a avut nevoie de mine. Nu stiu s-o fi dezamagit vreodata, dar deh! fiecare are sistemul sau de valori si judeca persoanele si faptele intr-un stil propriu si e posibil ca in viziunea ei sa nu ma fi ridicat intotdeauna la pretentiile ei. Dar mi-ar fi spus, poate chiar m-ar fi afurisit pentru ca nu e omul care sa tine in ea! 🙂 Mi-ar fi placut s-o vad in roba, cu spiritul si gura ei mare (Doamne, ce-o sa mi-o iau pentru asta!) ar fi castigat proces dupa proces. Dar a ales o zona mai pasnica, a ales sa-i ajute pe altii sa se dezvolte. A batut juma’ de Europa numai pentru a se pregati, iar certificarile sale nationale si internationale sunt o dovada asupra capacitatilor ei remarcabile. Dar eu am ales s-o sprijin aproape neconditionat pentru ca, nu-i asa, am si eu slabiciunile mele ca orice om normal dezvoltat si tin la ea ca la o …sora mai mica!  Noroc ca omul ei, Dan, ma cunoaste si stie ca-s un om serios cu fimeie cu cununie si copkil mare acasa!. Daca as fi fost femeie poate ca nu mi-ar fi pasat de prietenia cu ea si m-as fi dat un pic la el….oops! mi-a scapat! Sa revenim la ale noastre si sa nu pierdem subiectul din vizor….

Nu demult am aflat ca doamna cu pricina (cum naiba sa evit „cu Crina„, „ca Crina„, etc ? ) va avea un copil! Hei, Dane, nu intra in panica, oricum ai fi stiut primul, ma refer la altceva! 🙂

bootcamp

7 zile din luna august (18-24 august), Crilia (nu-i asa ca majoritatea o aveti trecuta cu acest nume in telefon? :D) si le va petrece la Sibiu intr-un bootcamp. In termeni sportivi s-ar numi cantonament. Traineri cu exprienta mai mica sau medie sunt invitati sa-si desavarseasca pregatirea. Participarea nu e gratuita, dar costurile reflecta cheltuielile de masa, cazare si acreditarea CNFPA.  Pe mine ma ‘nerveaza ca fata asta (o Meg Ryan a noastra! 🙂 ) uita de ea si personal se va alege doar cu multumirea sufleteasca ca si-a indeplinit misiunea.  Acolo se va naste copilul Crinei si am numit astfel  evenimentul „Amazing Trainers’ Bootcamp” .  Alaturi de mama Crina, pe post de „zane ursitoare” le regasim pe AlmaIrina…si TU ! Daca as fi fost mai tanar, poate m-as fi oferit sa-i fiu macar nas de botez! 🙂

Ii doresc asadar copilului Crinei sa creasca mare, frumos si sanatos si sa ajunga cel putin de renume  national! Iar mama Crina sa devina brand national!

Sursa photo : http://hdwallpapercollection.com/blue-eyes-baby-girl-wallpapers.html

Categorii: Eveniment in Iasi, Iasi, RO | Etichete: , , , , , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Crina va avea un copil!

  1. Deci pana la urma „copilul” nu e chiar un copil adevarat, nu?:D Ca si eu am avut palpitatii!:))
    In alta ordine de idei, foarte frumos scris…

  2. Și uite așa mi se umple sufletul de bucurie! Nu, nu m-ai dezamăgit niciodată 🙂 dimpotrivă! Nu știu pe nimeni care să fi scris vreodată ceva mai frumos despre mine…

  3. Titi! Te-ai dat pe CanCan-uri? :))

  4. Mi-ai dat un pic de palpitații, așa, de dimineață!

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.