Traiesc momente dramatice…

In mod normal, momentele dramatice din viata unui om fac obiectul unor clipe aparte in care fiecare alege sa-si planga durerea intr-o intimidate deplina, departe de ochii cunoscutilor, alaturi doar de cei dragi. Am ales insa sa-mi fac public „of”-ul pentru ca stiu ca nimeni nu scapa de asta, fie s-a trecut deja prin asa ceva, fie e pe cale sa se petreaca in viitorul apropiat al fiecaruia dintre noi.

Am trait impreuna aproape 8 ani, am fost nedespartiti zi si noapte, ne-am fost prieteni si duhovnici, am trait impreuna momente vesele sau mai putin vesele, am impartasit vestile bune sau mai putin bune. Am suferit ori de cate ori ne-am ignorant unul pe celalalt, ne-am uitat urat unul la celalalt deseori, fie cand eu asteptam o veste si nu mai venea, fie uitam sa-i dau „de mancare” si atunci ma agasa plansetul lui. Dar si astea fac parte din viata unui cuplu, iar micile neintelegeri sunt de inteles.  Si totusi a venit momentul despartirii. Care, of! e atat de greu…! Adio, prietene! Ti-am fost fidel, mi-ai fost fidel, dar e suficient….

Tehnologia, bat-o vina!

L–am luat acasa. Cuminte in patutul sau. Cu diverse accesorii in dotare. Somnoros si totodata nerabdator sa-si inceapa treaba. L-am deschis si l-am pus in functiune. E frumos. Nu e foarte scump si nici ultimul racnet in materie. Dar eu sunt multumit de el si fericit de achizitie. Jr, mai rutinat cu Android-ul, l-a luat la butonat nerabdator in incercarea de a se lamuri daca e mai tare decat ce are el. „Este mai tare” – conchide sec! E fericit ca poate instala pe el tot felul de aplicatii care Androidul lui (2.2. Froyo) nu le permite. Asa ca el priveste noul meu prieten (un smartphone cu display de 4” si un 4.2.2. Jelly Bean) ca fiind noua lui jucarie! Hrrr…ii dau io’ lui !

telefon

Il butonez de vreo doua zile, am trecut agenda veche in el (prin intermediul SIM), am gasit o aplicatie pentru zilele de nastere, ca multe le aveam trecute in telefonul vechi, dar asta nou n-a stiut sa importe toate detaliile despre contactele din agenda. Asa ca aplicatia gasita, pe baza datelor vechi, a reusit dintr-un click sa-mi aranjeze aceste date intr-un format simplu de vizualizat. Am mai periat un pic agenda, descoperind mai multe nume si persoane pe care le-am salvat ocazional si carora le-am dat delete fara regret. Parte din poze, adrese de mail, sonerii le-am luat cu mine in telefonul nou. Testat la net, wireless, ba se face si acces point. A mers perfect! Asa ca un nou prieten e gata sa intre in viata mea.

Si totusi, azi, luni, am plecat la mine cu vechiul meu prieten, Sony…si nu cred ca din obisnuinta. Pur si simplu mi-a venit sa-l iau cu mine. Da, e o mica drama. O sa-mi treaca?

Categorii: Iasi | Etichete: , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Traiesc momente dramatice…

  1. Vesnia lui pomenire ! Nu uita sa ne chemi la pomeni de 9 zile de 1 an, numai sa ne chemi. Apropo, ai pus pepenii la murat? Sau iei de la mine?

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.