Mi-am luat rochita!

DSCN2409_1024x768

Pentru zilele astea aveam in draft altceva. Dar pentru ca socotelile de-acasa nu se prea potrivesc cu cele din targ, uneori „ajutat” de persoane si de imprejurari, uite ca acum s-a intamplat ceva care m-a determinat sa astern aceste cateva cuvinte pe hartie (ma rog, vorba vine). Mai ieri, ma trezesc cu un mesaj de genul: „pe unde umbli, ca s-a gasit si pentru tine ceva„. Contactez persoana, intalnire la vreme de seara, „poftim rochia„, „poftim banii„, multumim frumos si ramanem prieteni!

Nici un secret, toata suflarea din online stie despre ce e vorba. Doua vorbe, trei prostii ale mele aproape ca sunt in plus. O fata nebuna, un catel frumos, un baiat norocos (tema pentru acasa: de schimbat adjectivele aferente substantivelor dupa propriile voastre preferinte! 🙂 ) si relatiile dintre ei! Despre asta e vorba. Toate oglindite intr-o carte scrisa de Laura, aflata in stadiu de proiect si care are mari sanse sa apara in cateva saptamani. O sa ma afuriseasca ca am facut-o nebuna, dar daca as fi scris ca e frumoasa, probabil s-ar interpeta altfel.  Laura, Tic si Andrei sunt trei personaje de poveste. La naiba! Am o varsta, nu mai sunt de povesti! Si atunci ce m-a atras in povestea asta? Nici macar nu-mi plac cainii la bloc! (stiu, iar o bulina neagra!).

O sa ma explic. Pai care om declara o zi internationala pentru catelul ei, ba mai organizeaza si un eveniment pe chestia asta? (Pe 11 aprilie a avut loc „Ziua Internationala a domnului Tic” !!). Eu nu am auzit pe nimeni care sa-si vand rochiile dragi pentru a-si indeplini un vis. Adica am auzit, vazut, dar in carti si filme. Iar daca se intampla ca un astfel de personaj sa fie contemporan cu mine, apoi trebuie sa  fiu pe-aproape ca nu se stie daca mai am ocazia. Am mai cunoscut oameni care au scris carti. Le-am luat acasa, cu autograf in original. Cu siguranta au facut si ei eforturi in incercarile lor de a publica. Habar n-am de ce natura. Dar sa-si vanda rochiile…nu! Laura insa a scris cartea imbracand si dezbracand rochii. Da, suna ciudat, dar fiecare dintre rochiile ei are o poveste ilustrata in niste fotografii de exceptie executate de  Andrei. Iar din povestile lor nu lipseste niciodata pufosenia! Am cunoscut oameni in toata firea care-si gaseau relaxarea colorand carti! De ce nu m-as putea relaxa citind o poveste simpla cu trei personaje, dintre care unul e un catel? O carte de aventuri, sau poate de dragoste, sau poate o iubire simpla intre doi oameni in care isi baga coada, la propriu! si un catel. Sau despre nimicuri, despre o cana de ceai sau doar despre un papuc ros gasit cu greu sub sifonier. Fiecare dintre noi, cititorii, o sa-i punem atributul pe care il merita dupa cat de mult ne vom regasi in aceasta carte.

cont-contactSingura mea vina si slabiciune e ca m-am indragostit de pasiunea ei! Am cumparat asadar o rochita. Da, stiu, poate v-ar fi placut sa ma vedeti pe mine purtand-o. Dar i-am lasat sotiei onoarea de a imbraca rochia, intelegand totodata ca participa la finantarea acestui proiect.

Sa fim bine intelesi! Nu m-a rugat nimeni sa scriu! Nici Laura, nici Tic, nici altcineva din echipa de PR, nici macar nu le-am cerut  voie! Nu am primit niciun piscot sau vreo sticla de suc in schimb, ba dimpotriva! Iar cand o fi sa se lanseze carte am s-o cumpar! Pe bani! Asa vreau, asa simt, asa trebuie!

Oricine doreste sa sprijine acest proiect poate s-o contacteze pe Laura. Cine vrea, o gaseste, sunt sigur. E peste tot!

Acum am inceput sa ma uit lung prin sifonierele sotiei. Cred ca are  haine si pantofi pentru vreo trei carti. Oare daca ar incepe sa dispara azi o rochita, maine o bluza, poimaine o fusta, oare o sa simta? Momentan imi lipseste talentul, dar macar pun banii deoparte pentru zilele cand m-o pali inspiratia….

Categorii: Eveniment in Iasi, Iasi | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.