Pazea! Vin flamand si cu drujba la Popas!

Din cate stiu eu, vreme de vreo jumatate an de zile, Popasul a fost activ doar pentru evenimente. Nunti, botezuri, Revelioane, aniversari, iesiri la pensie, onomastici si alte evenimente pe care administratorii de acolo (despre care vom mai vorbi) au tinut sa le celebreze.
Numai ca talentul chef- bucatarilor de acolo,  Gheorghiu&Smith, s-ar fi irosit in vant, de el beneficiind doar participantii la evenimentele amintite mai sus. Deloc putine, surse oficiale amintind de vreo 50 de nunti doar in anul care a trecut. Asa incat au decis sa redeschida restaurantul pentru Marele Public. Asa, si? Pai…si! pentru ca nu o fac oricum. Un restaurant obisnuit are in meniu preparate obisnuite, numite obisnuit, gen: ciorba de..1,2,3 feluri, apoi preparate de baza pe categorii: pui, porc, vita, rar peste sau vanat (daca le da mana), minuturi, sosuri, garnituri, salate, deserturi, bauturi, etc. Cam asa arata majoritatea meniurilor pe la toate restaurantele.

Invitatie
Insa cei de la Popasul Pacurari au ales sa fie originali. Sa vedem…
Puicuta fara pene! Ha! Ma astept sa ma invite in curtea din spate: „asta e poiata, va rugam sa va alegeti puiul„. Putina miscare, cel putin in cazul meu, nu strica!
Purcelus Emo! Uh! E negru de suparare, hater, imbracat in piele si cu lanturi.
Rata dişălata! A? Dişălata sau mult prea-calcata??
Curcan inhamat la caruta ! Pff! imagine demna de minciunile lui Pacala!
Fasole linistita cu bataia . Cine ar indrazni sa mai comenteze dupa un asemnea tratament?
Snitele uriase…o provocare! Am fost amenintat ca eu n-as fi in stare sa duc la final o asemenea portie! Auzi, eu! om serios de +100 de kile, care am investit ceva bere si gratare in mine ca sa ajung asa! Om vidè!
Nu e tot, urmeaza un festival al deserturilor traditionale. Papanasi, strudele cu mere si branza, clatite dobrogene (nu stiu de ce dobrogene, dar am sa vad), tort de mere, tort cu mascarpone si banana, salam de biscuiti (chiar, mai face cineva??) si placinte.
Cica la capitolul farfurii stau cam prost si vor servi preparatele pe felii de buturuga de lemn! Preventiv, in caz ca se termina, imi iau drujba cu mine si la nevoie dau iama in copacii din apropiere.
Muzica ambientala e asigurata de Andrei Balan si D’Acord Band. Inca nu-i cunosc, nu i-am auzit, dar ii avertizez ca am urechea fina si voi taxa orice derapaj.
Dar cum toate asta par desprinse din povesti, de alea cu printese, printi, imparati, zmei, balauri si alte lighioane, simt nevoia sa ma deplasez la locul faptei. Da, ati inteles bine, plec de-acasa cu simtul critic in buzunar.
Eu unul nu cred, pana nu vad. 50 lei pentru o seara all-inclusive cu cele descrise mai sus, vinuri albe si rosii la discretie, nu e mult.  Primirea se va face traditional cu palinca, colac si sare, ca o gazda ce se respecta. Masina, mi-e draga, dar trebuie s-o las acasa! Detalii gasiti in online, pe pagina evenimentului sau la gazda evenimentului, Gabriela, 0756-166400. Data dezmatului: 15 mai 2014.
Va tin la curent in episodul viitor cu ce s-a intamplat…sau nu! ca sa nu aud vorbe pe viitor ca infloresc si dau impresii aiurea din imaginatia mea mult prea-bogata, mai bine veniti sa ne convingem impreuna. Presimt ca le voi face paguba mare!

Categorii: Eveniment in Iasi, Iasi | Etichete: , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.