Legende de Legend(e)

legendM-am foit toata ziua incercand sa leg doua vorbe, dar n-a fost chip. Si nu’sh cum naiba, dar mai aseara mi se dezlegase limba de nu mai incapea nimeni de gura mea. De ce aseara a mers si acum ba? Am pus cap la cap toate necunoscutele problemei si am exclamat la fel ca Arhimede: „evrika!„. Nu, nu incercati niciun exercitiu de imaginatie, nu eram nici in cada si nici nu zburdam prin casa in costumul lui Adam…in fine, not important! Deci, trebuia doar sa reconstitui atmosfera: vin  fiert, pizza, shot-uri, Toni Braxton (am si eu o slabiciune, permiteti? 🙂 ), cocktail-uri cu si fara alcool, bere de toate culorile, sticla, halba si mofturi personale la cerere.

Oricare muritor de rand care merge la Palas nu se poate sa nu se impiedice de uriasul taur negru aflat la un colt al Hotelului Moldova. Eu personal nu ezit sa-l trag de coarne ori de cate ori trec pe-acolo. Taman acolo se afla si intrarea in Legend Pub. Asta vara preferam terasa pentru ca erau cateva ecrane pe care rulau meciurile de la CM din Brazilia. Cald in casa, bere buna si rece la terasa, de ce sa fi stat in casa la teveu?

Această prezentare necesită JavaScript.

Locatia centrala a pub-ului ar putea pune un semn de intrebare asupra preturile practicate, dar rasfoind meniurile am constatat ca nu sunt diferite de ce se practica in restul targului.

Asadar aseara am intrat din nou in pub-ul cu pricina la o intalnire cu niste buni amici (blogomani, care stiu ca inspiratia iti vine de la un pahar in plus, o tigara si eventual…, in fine!) si fiindca nu mai era meci la teveu am fost mai atent la atmosfera din interior. Stil american, gen „saloon„, cu usi batante specifice la intrare. Daca te lasi furat de cateva shoturi sau beri, aproape ca incepi sa tresari la fiecare musafir care paseste pragul. Parca te astepti sa intre cine stie ce John Wayne sa se aseze tacticos la bar, sa arunce o moneda de argint pe masa si sa comande sec: „un whiskey mare„. Isi ia bautura, isi aprinde un trabuc, se plimba printre mese, vine taman la masa mea si ma intreaba : „hey, Rocky, stii unde sta seriful?„. Eu imi dau shotul de Jagermeister peste cap, imi infund tigara in scrumiera si replic repede: „e in spatele tau...”. Restul e can-can, intri in legenda si imaginatia ti-o ia razna daca mergi la Legend Pub

Pi.eS: Stiu ca organizeaza si Revelion 2015 la un pret in jur de 140 lei. Nu stiu daca mai sunt locuri, dar merita sa intrebati (0743 847 828).

Categorii: Iasi, RO | Etichete: , , , , , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Legende de Legend(e)

  1. Pingback: Un blogmeet de Legend(a) | Retete culinare din Tara bucatelor – de Alice Ciobanu

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.