1 Martie cu surprize

girl-mopCa si cum povestile lui Marian Godina si Dana Fodor Mateescu (search pe goagal ca doar nu vreti mura-n… pardon! link-in-click pe gratis) nu erau suficiente ca sa ma faca sa mustacesc citindu-le intamplarile, astazi am avut parte de o poveste fun din partea unei persoane dragi mie (iarasi? alta? 🙂 ) care mi-a relatat una parca desprinsa din…adica da, din realitate, ca se poate intampla oricui, ba chiar si mie…o sa vedeti mai jos.
Prietena cu pricina e o doamna, in adevaratul sens al cuvantului si se poarta ca atare. Functie, slujba buna, afacere privata, masina, unghii si par blue-galaxy o adevarata cucoana, ce mai! Pardon, Lady! Azi , 1 martie! De retinut ca e important! Dis-de-dimineata, amica mea intra intr-un salon..”Buna ziua, buna ziua. Ce facem azi? Pai, spalat, uscat, intins parul…„… maruntisuri din astea, rapide! Zic „ele”, pentru ca pentru un barbat asteptandu-le timpul se dilata mai ceva ca in teoriile lui Einstein! Doamna, moderna! Peste tot plateste cu cardul, deci n-avea bani la ea. Ceva maruntis ce-a mai gasit prin geanta l-a lasat la tanti care a aranjat-o, apoi linistita s-a indreptat spre casa unde trebuia sa achite contravaloarea serviciului. Baga cardul, pin-ul…tranzactie esuata! „Eeei, am gresit cred vreo cifra!” isi zice. Incearca din nou, aceeasi poveste. Fire emotiva cum o stiu, parca o si vad facandu-se mica, inghetandu-i sira spinarii, iar parul, de bine ce-l intinsese probabil ajunsese sa stea in sus! „Doamna draga, ne pare rau, cardul dumneavoastra e invalid. Dar puteti platiti cash!” DA! sigur..de unde cash? „Dar poate e aparatul dumneavoastra e defect!” – o ultima incercare. Nici vorba! aparatul e bun! O privire mai atenta pe card si dilema se lamureste. Cardul a expirat in februarie 2016! Iar azi, remember? e 1 Martie! Ei, acum incepe distractia. „Ce facem, cum platesc? Daca era vorba de cumpararea unui produs, il returnam, plecam, asta e! Dar serviciul mi l-ati facut, parul e aranjat…ce sa fac? sa-mi pun praf in cap sa arat la fel cum am intrat?” A luat un mop dintr-un colt si a inceput stimata doamna sa dea cu el pe jos, in speranta ca va gasi ingaduinta, fiind de buna credinta si clienta fidela si o vor lasa sa plece. Bineinteles ca povestea s-a terminat cu happy-end, fetele de la salon s-au amuzat, iar serviciul va fi achitat maine dimineata.
zambilaPovestea asta insa mi-a adus insa aminte de o intamplare similara pe care am patit-o eu intr-un supermarket, cand dupa ce am facut un efort considerabil sa incarc un cos cu …chestii, majoritatea nefolositoare (intrasem doar pentru o cutie de lapte!) am avut aceeasi surpriza sa constat la casa de marcat, ati ghicit! cardul era expirat! Am lasat cosul, dand marunt din buze cu directie precisa spre reprezentatii bancii! Sunt convins ca au patit-o si altii. Banca mea se numeste…hm! sa-i dau numele, sa nu-l dau…in fine! dar culmea! e aceeasi cu a prietenei mele! Primesc mereu oferte de credite, depozite, carduri de cumparaturi, e-mailuri, SMS-uri, telefoane, invitatii…dar niciodata nu am fost anuntat „bai desteptule, vezi ca luna viitoare iti expira cardul. Fa-ne si tu o vizita, ca e in interesul tau!
Dar nu pun la suflet, cum nu pun multe-multe altele…si nu-mi ramane decat sa urez tuturor „o primavara frumoasa si o viata fericita si plina de roz! La vie en rose, cum ar spune englezii! (sic!)” Pentru ca, am mai amintit, eu nu stiu sa supravietuiesc altfel decat hranindu-ma cu fericirea altora! Amin!
Categorii: Diverse, Iasi | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.