China a fost pe la noi

Sa lamuirim de la inceput: nu China aia mare, ci Cristian China-Birta caruia i se spune si Chinezu’, il stie toata blogosfera romaneasca. Am ales sa ne intalnim in cea de-a n-şpea editie a unui blogmeet in buricul targului, la The Trumpets. Locatie placuta cu 1000 de tipuri de bere, recomandata celor care doresc sa deguste sortimente de import. Printre altele am aflat si legenda berii Spitfire, dar care ar fi fost usor de dedus doar uitandu-te pe capac si avand notiuni minime despre cel de-al doilea razboi mondial..nu insist, sapati pe goagal. Inca mai suntem cativa care, in naivitatea nostra frumoasa, au taria sa creada ca un blog pe care scrii neconstrans de nimeni si de nici un fel de interese politice sau de alta natura este inca parte din media. Esti liber, esti open mind, e spatiul tau, nu ai presiuni de sus sau de jos sa scrii ce vor altii… mie imi place sa cred ca asta e adevarata presa libera din Romanica noastra mioritica. Accepti sau nu advertoriale dupa bunul plac, daaar vorba Chinezului, un blog il dezvolti si devine profitabil doar cand esti constrans de nevoi. Si nu cand ramane la nivel de pasiune, cand scrii cand si daca ai chef intre doua beri sau cand vii de la o slujba stabila. In ce ma priveste, nu traiesc din blog, deci cu atat mai putin punctul lui de vedere m-ar fi putut deranja. Dar am bagat la cutiuta sfatul pentru momentul cand voi avea nevoie sa profit de faptul ca uneori stiu sa leg doua cuvinte si sa afisez in public un punct de vedere. Omu’…bine intentionat, fan echipa nationala de rugby, cred ca alte multe alte hobby-uri, a slabit mult de ultima oara cand l-am vazut eu ultima oara (mi-a zis si cum!), se simte bine in pielea lui si il mai asteptam pe la noi!

blogmeet-sambata

In ordinea numerelor de pe tricou, ma rog, hai in ordinea alfabetica a numelui, au intrat in teren urmatorii: Ana-Maria MocanuAlexandra BohanAnda Pintilie, Andreea IgnatAndreea ScarlatBogdan AlupoaieBogdan BeșliuChinezu`, Dragoș Bârgăoanu, Etienne Ignat, Marian Matei. Daca am uitat pe cineva, call me! 🙂

tavaSi nu s-a terminat. Pentru ca m-a mancat limba sa… not important! (dar nu-mi pare rau), Ana-Maria ne-a facut cadouri la toti cei prezenti produse de la DIQIS. Eu personal am avut parte de o tava…extensibila. Desi ma invart deseori prin bucatarie, intotdeauna cu intentii bune, n-am auzit ca cineva s-ar fi gandit sa faca o tava care sa ia dimensiuni dupa nevoie. Si curios din fire, am luat-o eu acasa, sa vad ce si cum poate. Inca n-am testat-o, abia am despachetat-o (da’ stiu ca ati fost atenti la impachetat, daca faceam un unboxing…!), m-am jucat cu ea (sa n-aud vorbe!) si astept sa-mi vina cheful. Nu-mi vine greu, o zi, maxim doua rezist fara sa-mi bag nasul in vreo reteta, prietenii stiu si inca n-am dezamagit pe nimeni!  Cum-necum, Ana-Maria ramane o persoana atenta de cativa ani, in sensul ca de ziua mea are grija cumva sa-mi trimita o atentie! Multumesc !

Categorii: Eveniment in Iasi, Iasi, RO | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.