Memorie de 50 de lei

50-leiTotul a inceput de la o biata bancnota de 50 lei.
Era intr-o zi de vineri. Mi-am programat o seara minut cu minut cu diverse activitati, not important de ce natura. M-am incadrat chiar la secunda, pentru ca imi place sa fiu punctual. Intre toate astea o intalnire cu Jr. Dus, plasat la un event, preluat la o ora inaintata. Inca e minor si imi place sa-l stiu in siguranta. In timpul eventului lui, eu, lelea prin targ. Pi ici, pi colo. La o bucata de vreme cumpar ceva, bag mana in borseta cea de toate zilele pe care o tarai cu mine peste tot, scot 50 de lei, platesc, primesc rest…totul pare sa fie ok. Casc gura in continuare, se face ora X, il recuperez pe Jr, mergem acasa, somn, etc. Insa inainte de a adormi ma strafulgera un gand! De unde aveam 50 de lei in borseta?? Trecusem pe la un bancomat, scosesem bani, dar doar in bancnote de 100!! Sar la borseta, o scotocesc, verific extrasul de cont, totul e ok! Mai putin cei 50 de lei carora nu le puteam justifica prezenta! Numai somn n-am avut in seara aia. Incercam minut cu minut sa refac tot traseul pe care am umblat, cu cine m-am intalnit, ce actiuni si stari am trait. Nimic nu-mi iesea. Frustrarea era maxima nu din cauza banilor, cat din cauza memoriei care simteam ca incepe sa ma dezamageasca.
In cele din urma, dupa cateva ore de framantari, am descoperit misterul: 50 de lei mi-i strecurase Jr in gentuta cand m-am intalnit cu el! Mica satisfactie a fost ca mi-am amintit singur, Jr doar mi-a confirmat. Booon!
Zilele astea mai rasfoiam niste bloguri. S-a intamplat sa ajung pe un articol de vreo 3 ani ani, am gasit un comment pe el care mi-a placut si am simtit nevoia sa-l aprob in scris si sa dezvolt ideea. Scriu, scriu, imi dau cu parerea, dau „submit” si ies. Ceva insa m-a tras inapoi. Ma uit mai bine, iau legatura cu proprietarul blogului , solicit si mi se ofera o adresa de e-mail sub care a fost postat si surpriza! constat ca autorul comment-ului eram…tot eu!! Semnat sub un pseudonim! WTF! Am ajuns sa ma comentez eu pe mine! Partea buna e ca m-am aprobat, deci nu mi-am schimbat opiniile in 3 ani! Partea mai putin buna e ca…am uitat!! Dat fiind ca au trecut 3 ani, mi-am gasit oarecum circumstante atenuante, dar tot m-am ingrijorat asupra starii memoriilor mele.
N-o sa accept ca inaintez in varsta, asa ca o sa iau masuri sa-mi intretin memoria. Trec pe rebusuri, integrame, citit, lecitina, ciocolata, ginseng, spirulina si…mai ziceti voi! Poate-s doar un pic distrat, preocupat sau cine stie…indragostit! 🙂

Sursa photo: Allnumis.ro

 

Categorii: Diverse, RO | Etichete: , , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Memorie de 50 de lei

  1. Parerea mea este ca faza cu banii e un antrenament bun pentru momentul când vom functiona doar cu… ideea de bani. Iar în ceea ce priveste comentariul propriu la postarea proprie nu-i nimic de speriat. Sunt cu duiumul oameni pe strada care vorbesc… singuri. Si cu totii sunt considerati normali. :-)))

  2. Și dacă ”love is the way”?

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.