Blonda din bratele mele…

blondaDuminica ma plimbam cu Jr prin targul de animale. Sa luam vreo doi pesti si ceva mancare pentru ei. La un moment dat imi sare in ochi o tipa blonda, ochi albastri, super, mini. Incep s-o urmaresc cu privirea, ba mai mult pasii mi se duceau automat catre ea, subconstientul imi dicta ca trebuie sa tin sub observatie acea fiinta. Parea cam aeriana, dezorientata prin targ. Si total inocenta! Umbla fara noima, de colo-colo. O masina (ce naiba cauta atatea masini acolo??) era gata-gata sa dea peste ea si atunci am intervenit si am tras-o repede din fata pericolului. Incercam din gesturile ei sa inteleg ce se petrece. Parea oarecum disperata. Voia ceva. Incerc sa discut cu ea, nu pare sa ma inteleaga, dar i se citea o disperare in ochii ei albastri si inlacrimati. Cauta din priviri si gesturi pe cineva, dar nu reuseam s-o fac sa se concentreze si sa pot comunica cu ea. Am luat-o in brate, am incercat sa-i inspir incredere si i-am propus sa incercam sa rezolvam problema impreuna. Dupa ce ne-am plimbat vreo 10-15 minute impreuna, aproape obraz langa obraz, am rezolvat in cele din urma problema. Avea vreo doi-trei ani…se pierduse de mami! Am gasit-o in cele din urma. Mami era disperata si plansa toata, dar totodata neatenta si cascata, cu atat mai mult cu cat erau vreo trei persoane in acelasi grup care nu reusise sa aiba in vizor permanent o fetita cat un ghemotoc…

Categorii: Iasi, RO | Etichete: , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Blonda din bratele mele…

  1. Mi se pare mie sau blonda din fotografie are ochii verzi?

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.