Dileme blonde de Craciun

beautiful-teenager-girl-decorating-the-christmas-treeE tanara, frumusica, blonda si …subtire. Are simtul umorului si asta e un semn al inteligentei. Face sport, ii plac sesiunile de SPA (cui nu-i plac?), deci are grija de ea. Si frumoasa si desteapta, da, stiu, misoginul din mine spune „imposibil„, deci, eroare genetica! Ii prevad o cariera profesionala stralucita, deci, in ciuda fizicului, nu va fi o „intretinuta” si o doare fix in paish’pe de barbati. Si totusi, am aflat ceva despre ea care m-a pus pe ganduri….

Intr-o zi m-am intalnit cu ea intamplator, more or less, la McDonald’s. Cafea, bla-bla-bla, buna ziua si la revedere. Au trecut saptamani, luni…habar n-am cand a fost. Insa, zilele trecute, o cunostinta comuna imi dezvaluie ca blonda subtirica este mare fan KFC! Zic, „OMG!” si ce cauta la Mc? Blasfemie! Cum sa tradezi ? Ca si cum ai fi dinamovist in galeria stelistilor!

Dar dintr-o data am avut o revelatie! Tipa cu pricina nu era blonda, ci bruneta sau poarta o peruca! Nu e subtire, ba dimpotriva, plina de corsete din cap pana in picioare, ba cred ca si pe fata are o masca de silicon care ii tine figura stransa sa nu se vada ca e mai degraba plinuta! Cred ca face mari eforturi in sensul asta! Iar in cap are un procesor setat pe Google care raspunde la toate intrebarile si iti da replica pentru orice. Un fel de Siri – Iphone, da, aia anti-Android, daca tot suntem la ora controverselor dintre branduri! Era si firesc cumva…aparent avea toate calitatile, all-in-one, imposibil! N-avea cum! Sfida orice logica! Dupa toate aceste concluzii, am tras adanc aer in piept,  m-am linistit, acum sunt convins ca nu exista femei perfecte si toate astea in urma unei banale confruntari de branduri de fast-food. Acum pot sa-mi vad linistit de misiunile umanitare pe care mi le-am propus in Ajunul Craciunului…dar despre asta o sa scriu intr-un episod ulterior in care o sa dovedesc negru pe alb ca visele nu se mai spulbera odata cu sosirea zorilor si parte din ele pot face sa se indeplineasca!

Sursa photo:  https://www.colourbox.com

Categorii: Iasi | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Vreo impresie/completare?

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.